  • 1. Data: 2008-01-05 17:32:13
    Temat: Re: Premium club eurobank
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > No wlasnie - nima.
    > Na stronach premium club jak najbardziej jest informacja, podlinkowane
    > loogo eurobanku - przerzuca na strony banku a tam czisza - nie ma
    > obiecanych od 1-o stycznia kart .

    Czy Premium Club to jest Statoil czy Shell (odnosnie stacji paliw) ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-01-05 17:42:35
    Temat: Premium club eurobank
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    No wlasnie - nima.
    Na stronach premium club jak najbardziej jest informacja, podlinkowane
    loogo eurobanku - przerzuca na strony banku a tam czisza - nie ma
    obiecanych od 1-o stycznia kart .

    Cos kiepsko im sie wspolpraca zaczyna...

  • 3. Data: 2008-01-05 17:45:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    http://www.premiumclub.pl/

  • 4. Data: 2008-01-05 17:47:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > http://www.premiumclub.pl/

    No fajnie, ale nie mam teraz dostepu do www :) Inaczej bym sprawdzil
    przez google, a nie pytal tutaj.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2008-01-05 18:16:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-01-05 18:47, Mithos stwierdził, że:

    > No fajnie, ale nie mam teraz dostepu do www :) Inaczej bym sprawdzil
    > przez google, a nie pytal tutaj.

    Statoil. Shell ma Smarta.
    BTW, moja bepehowska Premium Silver działa, punkty się nabijają a bank
    nie wysłał żadnej informacji (w każdym razie nie posiadam takowej) na
    temat jakichkolwiek zmian w tym zakresie...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 6. Data: 2008-01-05 22:41:12
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Cos kiepsko im sie wspolpraca zaczyna...

    No... popłakać się idzie bo nie dostaniesz parasolki po zatankowaniu
    cysterny pb95.

    */*-+

  • 7. Data: 2008-01-05 23:47:57
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Sty, 23:41, "*piotr'ek*" <p...@g...pl> wrote:

    > No... popłakać się idzie bo nie dostaniesz parasolki po zatankowaniu
    > cysterny pb95.

    A ja nawet nie przymierzam sie do tych kart, tylko ktorys raz z rzedu
    chcialem sprawdzic ich cene w porownaniu z dotychczasowymi eurobanku -
    a tu cisza........

    Mnie tam zadne z kart partnerskich nie ruszaja - nawet telefon mam w
    erze a nie w plusie , bo wtedy bym dobral inna karte citka.

    Znacie jakas karte, ktora moglbym sobie znaczaco obnizyc koszty
    remontu dachu, bo to ewentualnie mogloby mnie skusic? ;)

  • 8. Data: 2008-01-06 05:51:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-05, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Znacie jakas karte, ktora moglbym sobie znaczaco obnizyc koszty
    > remontu dachu, bo to ewentualnie mogloby mnie skusic? ;)

    Kradzioną? Obniża o 100%. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2008-01-06 09:07:11
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 6 Sty, 06:51, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Kradzioną? Obniża o 100%. ;)

    I to bylby prawdziwy program partnerski - ja kupuje, on placi ;)

  • 10. Data: 2008-01-06 10:39:44

    On 6 Sty, 00:47, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Znacie jakas karte, ktora moglbym sobie znaczaco obnizyc koszty
    > remontu dachu, bo to ewentualnie mogloby mnie skusic? ;)

    Visa electron zamiast 15 zł jak standardowa Eurobanku, będzie
    kosztować 25 zł, a gold tak samo, czyli 50 zł.

    Jak dachówkę kupisz w Carrefour to poleciłbym CI tą kartę :) Rabat
    1,5% wartości zakupów. Aleterrnatywa to Visa Leroy Merlin. Zakupy
    można rozłożyć na 4 nieoprocentowane raty. Wariant raczej korzystny
    dla tych, którzy muszą się posiłkować kredytem.