  • 1. Data: 2008-01-05 19:37:37
    Temat: Ustawienie Thunderbirda i Firefoxa
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Trochę OT, ale nie do końca.
    Może ktoś podrzucić linki do prawidłowego skonfigurowania ww. programów?
    Chodzi o bezpieczeństwo, a także prawidłowe pisanie na news...
    Do tej pory używałem OE i IE w polskich wersjach, teraz w większości
    przesiąde się na mobilne wersje topic'owych programów, nie zawsze w
    polskich wersjach językowych...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 2. Data: 2008-01-05 19:49:29
    Temat: Re: Ustawienie Thunderbirda i Firefoxa
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    Maciej Loret pisze:

    > Trochę OT, ale nie do końca.

    nie OT, tylko NTG

  • 3. Data: 2008-01-05 20:10:27
    Od: "monter.FM" <K...@m...fm>

    Maciej Loret pisze:
    > Trochę OT, ale nie do końca.

    Nie, do końca :-P

    > Może ktoś podrzucić linki do prawidłowego skonfigurowania ww. programów?
    > Chodzi o bezpieczeństwo

    pl.comp.security

    , a także prawidłowe pisanie na news...

    alt.pl.mozilla

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 4. Data: 2008-01-05 22:12:23
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > nie OT, tylko NTG

    Przecież napisałem, że nie do końca....
    W końcu piszemy na news'ach, a przeglądarka ma służyć do zabezpieczenia
    transakcji bankowych...

  • 5. Data: 2008-01-06 07:15:54
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Sat, 5 Jan 2008 23:12:23 +0100, Maciej Loret napisał(a):

    > Przecież napisałem, że nie do końca....
    > W końcu piszemy na news'ach, a przeglądarka ma służyć do zabezpieczenia
    > transakcji bankowych...

    A jak zepsuje mi się samochód i nie zdążę dojechać do banku, też mam
    informować o tym PT Grupowiczów i prosić tu o pomoc?
    BTW: newsach, nie news'ach, trend'y gość'iu.

    AK

  • 6. Data: 2008-01-06 08:17:33
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > A jak zepsuje mi się samochód i nie zdążę dojechać do banku, też mam
    > informować o tym PT Grupowiczów i prosić tu o pomoc?

    Fantasta... Przecież Ty z domu nie wychodzisz...

    > BTW: newsach, nie news'ach, trend'y gość'iu.

    Racja.
    Ale dlaczego dałeś apostrof po "ć"?

  • 7. Data: 2008-01-06 09:50:10
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Sun, 6 Jan 2008 09:17:33 +0100, Maciej Loret napisał(a):

    > Fantasta... Przecież Ty z domu nie wychodzisz...

    Jako że nawet kretynom życzę dobrze, życzę, byś był tak bogaty, jak jesteś
    głupi.

    PLONK