  • 1. Data: 2012-06-24 21:01:13
    Temat: Terminal POs platności kartą warunki
    Od: Kris <k...@g...com>

    Obrót miesięczny powyżej 25ty
    Transakcje od 50 do 100zł

    Czy:
    40zl miesiecznie za terminal Lan+
    1,65% od transakcji
    to przyzwoite warunki?

  • 2. Data: 2012-06-24 21:25:09
    Temat: Re: Terminal POs platności kartą warunki
    Od: " " <b...@W...gazeta.pl>

    Kris <k...@g...com> napisał(a):

    > Obr=F3t miesi=EAczny powy=BFej 25ty
    > Transakcje od 50 do 100z=B3
    >
    > Czy:
    > 40zl miesiecznie za terminal Lan+
    > 1,65% od transakcji
    > to przyzwoite warunki?

    terminal podłączony do istniejącej sieci LAN, bez dodatkowych kosztów łącza?
    a sam terminal weź z paypass, wymuś na nim zawsze autoryzację, a na chip PIN,
    oraz weź akceptuj od 10zł/1zł...

  • 3. Data: 2012-06-24 22:43:53
    Od: bzdreg <b...@n...pl>

    W dniu 2012-06-24 21:01, Kris pisze:
    > Obrót miesięczny powyżej 25ty
    > Transakcje od 50 do 100zł
    >
    > Czy:
    > 40zl miesiecznie za terminal Lan+
    > 1,65% od transakcji
    > to przyzwoite warunki?

    W por. z:
    ~100 za terminal + 2-2.3% przy obr. ~15k/m
    - dość przyzwoite.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 4. Data: 2012-06-24 23:03:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 czerwca 2012 21:25:09 UTC+2 użytkownik napisał:

    > terminal podłączony do istniejącej sieci LAN, bez dodatkowych kosztów łącza?
    Przy lan tak z reguły jest. Firma ma lan wiec żaden gprs nie wchodzi w gre.
    > a sam terminal weź z paypass, wymuś na nim zawsze autoryzację, a na chip PIN,
    > oraz weź akceptuj od 10zł/1zł...

    A to bez sensu. Zawsze autoryzacja to nie problem sprzedwcy, akceptacja od 10pln też
    bez senu bo tylko procentowa prowizja jest;)

  • 5. Data: 2012-06-24 23:05:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 24 czerwca 2012 22:43:53 UTC+2 użytkownik bzdreg napisał:

    > W por. z:
    > ~100 za terminal + 2-2.3% przy obr. ~15k/m
    > - dość przyzwoite.
    prowizja ponad 2% to nie te czasy. Ktoś teraz tyle płaci?
    I za terminal 100zl przy obrotach >15tys?

  • 6. Data: 2012-06-24 23:51:18
    Od: Joossef <g...@g...com>

    W dniu 24.06.2012 o 23:05 Kris <k...@g...com> pisze:

    > W dniu niedziela, 24 czerwca 2012 22:43:53 UTC+2 użytkownik bzdreg

    > prowizja ponad 2% to nie te czasy. Ktoś teraz tyle płaci?
    > I za terminal 100zl przy obrotach >15tys?

    Uwierz, że płaci :)
    A 15000/mc to nie są wcale duże obroty...

    Wielu nie zmienia operatora, bo nie. Masz analogię u osób posiadających
    drogie konta bez żadnych bonusów, z płatnymi przelewami i opłatami za
    każdy ruch. I co? I nic, dalej mają te konta, bo d.. nie chce się ruszyć.
    Identyczna sytuacja jest w telefonii komórkowej. Mój ojciec dalej by
    płacił 69 groszy za minute, bo nie chciało mu się taryfy zmienić :)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 7. Data: 2012-06-27 07:48:00
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 12:01:13 -0700, Kris napisał(a):

    > 1,65% od transakcji

    Tylko procentowa, bez stałej?

  • 8. Data: 2012-06-27 08:52:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2012 07:48:00 UTC+2 użytkownik jureq napisał:
    > Dnia Sun, 24 Jun 2012 12:01:13 -0700, Kris napisaďż˝(a):

    > Tylko procentowa, bez sta�ej?

    Tak

  • 9. Data: 2012-06-27 13:30:42
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Kris <k...@g...com> napisał(a):

    > Obr=F3t miesi=EAczny powy=BFej 25ty
    > Transakcje od 50 do 100z=B3
    >
    > Czy:
    > 40zl miesiecznie za terminal Lan+
    > 1,65% od transakcji
    > to przyzwoite warunki?

    Nie siedzę w handlu, ale podaję ofertę mbanku na terminal:

    Wynajem terminala (miesięcznie)55 PLN

    Prowizja od transakcji 1,69% min. 0,1 PLN
    Opłata za kartę SIM i połączenie GPRS - miesięcznie 6,99 PLN
    Zwrot środków na rachunek rozliczeniowy karty 2 PLN
    Zmiana danych klienta (np. adresu) 0 PLN
    Konfiguracja i wysyłka terminala do samodzielnej instalacji 0 PLN
    Instalacja terminala i przeszkolenie przez technika (opcjonalnie) 90 PLN
    Podłączenie do międzynarodowego systemu rozliczeniowego 0 PLN

    http://www.mbank.pl/dla-firm/karty/uslugi-dodatkowe/
    terminale-platnicze/index.html#tabs=3