  • 1. Data: 2012-06-24 11:43:39
    Temat: [info] Zmiana TOiP (od 01.08.2012) u Ojca czyli w Alior
    Od: xbartx <b...@h...net>

    ---------------------------------------
    Najważniejsze zmiany obejmują:
    - Wprowadzenie nowej definicji przelewu własnego jako przelewu pomiędzy
    rachunkami danego klienta w Alior Banku (z wyłączeniem rachunków
    prowadzonych w Alior Sync),
    - Doprecyzowanie sposobu przeliczania kwoty wypłaty w przypadku wypłaty
    małych kwot (kwot w bilonie) w walutach obcych - kwoty te przeliczane są
    na złote po kursie średnim NBP,
    - Zmianę kwoty wypłaty wymagającej notyfikacji z 15 000 zł na 20 000 zł w
    przypadku wypłat w oddziałach realizowanych w złotych. Bez zmian
    pozostaje wymagająca notyfikacji kwota wypłaty w walutach obcych (2 000
    jednostek danej waluty) oraz kwota wypłaty w Punktach Obsługi Klienta
    Oddziału Alior Bank Express (5 000 zł),
    - Rozszerzenie listy tytułów płatności realizowanych bezpłatnie w ramach
    usługi Alior Rachunki bez Opłat o płatności tytułem prenumeraty, studiów,
    żłobka, podatku oraz dodanie bezpłatnych płatności do ZUS,
    - Dodanie zapisu informującego o sposobie realizacji płatności w ramach
    usługi Alior Rachunki bez Opłat. Płatność realizowana jest dwukrokowo -
    wpłata na konto lub kartę rejestracyjną oraz przelew środków do odbiorcy,
    - Wprowadzenie opłat za wykonanie dyspozycji reklamacyjnej przez Alior
    Bank w innym banku, dotyczącej przelewu zagranicznego lub przelewu w
    walucie obcej w kraju,
    - Usunięcie opłaty za wydanie promesy kredytowej w przypadku pożyczki
    elastycznej.
    ---------------------------------------

    Jak widać Ojciec się Synkiem lekko interesuje.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-06-24 11:49:54
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-24 11:43, xbartx pisze:

> [...]
    > prowadzonych w Alior Sync),
    > ---------------------------------------
    >
    > Jak widać Ojciec się Synkiem lekko interesuje.

    Ja bym to wydziedziczeniem nazwał ;)

  • 3. Data: 2012-06-24 12:52:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 24 Jun 2012 11:49:54 +0200, osa napisał(a):

    > Ja bym to wydziedziczeniem nazwał ;)

    No tak jakoś chciałem to ująć - zamiast *lekko* powinienem napisać raczej
    *słabo* he he.

    --
    xbartx