  • 1. Data: 2012-06-23 18:12:59
    Temat: Spotkanie w OF
    Od: kubu62 <f...@f...com>

    Doradca namawia mnie na spotkanie i obiecuje konto oszczednosciowe
    oprocentowane na 7%.
    Ktoś coś wie o nim czy to jakaś sciema?

  • 2. Data: 2012-06-23 18:22:34
    Temat: Re: Spotkanie w OF
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    kubu62 napisał(a) :
    > Doradca namawia mnie na spotkanie i obiecuje konto oszczednosciowe
    > oprocentowane na 7%.
    > Ktoś coś wie o nim czy to jakaś sciema?

    Było parę razy. Ściema z lokowaniem małej kwoty na 10-15 lat.
    Część kwoty można szybciej wypłacić tracąc w 1-wszym roku z 90%,
    drugim z 80%, itd. Część połączone z IKE.
    Szkoda czasu.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 3. Data: 2012-06-23 19:52:36
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2012-06-23 18:12, kubu62 pisze:
    > Doradca namawia mnie na spotkanie i obiecuje konto oszczednosciowe
    > oprocentowane na 7%.
    > Ktoś coś wie o nim czy to jakaś sciema?

    To już nie ściema, tylko pospolita próba oszustwa:

    http://www.wrobieni.org/viewtopic.php?f=11&t=241

    Mi doradca Open Finance obiecywał 8% netto dzięki opakowaniu "lokaty"
    w polisę, ale z gwarancją BFG (!) i możliwością wpłacania i wypłacania
    pieniędzy w dowolnym momencie. Niestety tabeli opłat i prowizji nie
    udało mi się z niego wydusić, przestał odpowiadać na maile.

    T.

  • 4. Data: 2012-06-23 21:52:41
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-06-23, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Było parę razy. Ściema z lokowaniem małej kwoty na 10-15 lat.
    > Część kwoty można szybciej wypłacić tracąc w 1-wszym roku z 90%,
    > drugim z 80%, itd. Część połączone z IKE.

    Przecież to są typowe programy PSO, tyle że z bonusami. Całkiem pożyteczne
    jak ktoś nie potrafi utrzymać dyscypliny finansowej i samemu odkładać bez
    jakiegoś przymusu. Albo jak trzeba żonie wytłumaczyć, że te kilkaset zł
    miesięcznie _trzeba_ oszczędzić i nie, nie można ich wyjąć na nowe buty. ;)
    Natomiast faktem jest, że bankowcy sprzedają to zazwyczaj tak pokrętnie,
    że jest to moim zdaniem bardzo nieetyczne.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2012-06-23 22:02:10
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Przecież to są typowe programy PSO, tyle że z bonusami.

    Jak to są typowe PSO to ja jestem ten chińczyk co zmarł, bo oglądał przez 11 dni non
    stop mecze
    euro bez jedzenia i picia.

    Wpłaty na początku idą wyłącznie dla Czarneckiego z góry za całe 15-20 lat,
    skandaliczne opłaty za
    zarządzanie, fundusze oparte na właściwie nie wiadomo czym i po paru latach
    oszczędzania okazuje
    się, że nie masz nic. Przecież nie dla jaj ludzie składają pozew zbiorowy, a oni nie
    bez powodu
    wydzwaniają z tym do wszystkich jak popadnie.

    Omijać z daleka wszelkie PSO z tej grupy.

  • 6. Data: 2012-06-23 22:17:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-06-23, Konfabulator <w...@g...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    nie bez powodu
    > wydzwaniają z tym do wszystkich jak popadnie.

    Jak dla mnie dokładnie opisałeś umowy PSO z takimi firmami jak Skandia, Aegon itd.
    Ani Getin tego nie wymyślił, ani nie jest to nic nowego.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2012-06-23 22:36:35
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > Jak dla mnie dokładnie opisałeś umowy PSO z takimi firmami jak Skandia, Aegon i
    > td.
    > Ani Getin tego nie wymyślił, ani nie jest to nic nowego.

    Typowe dla polskich banksterów nastawionych na to, że klient nie używa mózgu, tylko
    widzi jakiś
    wykres i podpisuje, ewentualnie nie ma wyboru, bo jak nie podpisze to nie ma kredytu.

    Oczywiście nie twierdzę, że ktoś tam nie może wpłacać świadomie i to jego sprawa, bo
    jego kasa, ale
    większość to jelenie złowieni na piękne obietnice.

    I nazwa nie powinna być PSO tylko PSD - Plan Systematycznego Dymania.

  • 8. Data: 2012-06-23 23:04:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    [...]

    Przecież dokładnie to napisałem w pierwszej wiadomości na którą się tak oburzyłeś. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 9. Data: 2012-06-25 00:18:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-06-23 19:52, Tomasz Finke pisze:

> [...]
    > pieniędzy w dowolnym momencie. Niestety tabeli opłat i prowizji nie
    > udało mi się z niego wydusić, przestał odpowiadać na maile.

    to jest IKE + PSO + fajna lokata

    IKE na 9% (jak na lokacie) czyli 7,29% netto + PSO ze składką min. 200
    zł/m-c (okres oszczędzania 10 lat) + lokata na 3M z fajnym oprocentowaniem

    to nie jest głupie rozwiązanie, na IKE gwarancja % przez 10 lat, limit w
    każdym roku wyższy, natomiast na PSO zawsze tylko 200 zł - mnie się opłaca

    jak ktoś nie umie oszczędzać to takie PSO jest dla niego dobrym
    pomysłem, sam to posiadam (i pomimo różnych opłat) chwalę sobie ;-)

    jak ktoś chce więcej info to zapraszam na priva (usuń "x" z adresu)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2012-06-25 00:37:25
    Od: "azot" <f...@g...pl>

    > to jest IKE + PSO + fajna lokata IKE na 9% (jak na lokacie) czyli 7,29% netto
    > + PSO ze składką min. 200

    ,To 9% to totalna ściema. Za takie okłamywanie to powinni do was strzelać. To
    jest 7,29 Brutto, a nie netto. Jak wypłacisz przed 60-tym rokiem zycia, to
    skubną ci podatek 19%

    > to nie jest głupie rozwiązanie, na IKE gwarancja % przez 10 lat, limit w
    > każdym roku wyższy, natomiast na PSO zawsze tylko 200 zł - mnie się opłaca

    Tobie się opłaca , bo ty to sprzedajesz.

    > jak ktoś nie umie oszczędzać to takie PSO jest dla niego dobrym pomysłem, sam
    > to posiadam (i pomimo różnych opłat) chwalę sobie ;-)

    Skończ opowiadać głupoty.

    azot