  • 1. Data: 2012-06-23 21:00:52
    Temat: Drugie 50zł z Sync - kto juz dostał?
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Drugie 50zł z Sync - kto już dostał? Mi się rozliczyły właśnie transakcje, ale
    widać bank 24h... a każde czekać 3 dni robocze - wiec max. czwartek..
    Trochę kiszka, choć rozumiem, regulamin.
    A może jednak ktoś już dostał drugie 50zł?

  • 2. Data: 2012-06-25 10:30:57
    Temat: Re: Drugie 50zł z Sync - kto juz dostał?
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-06-23 21:00, b...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> [...]
    > Trochę kiszka, choć rozumiem, regulamin.
    > A może jednak ktoś już dostał drugie 50zł?

    Ja nie dostałem w piątek miałem rozliczone 3 transakcje czekam do środy
    i będę pytał gdzie moje pieniądze :)

    ale i tak bank pozytywnie mnie zaskoczył wszystko póki co darmowe oprócz
    wpłatomatów zobaczymy na jak długo no i polski kapitał ...

    gregor

  • 3. Data: 2012-06-25 11:30:22
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    gregor <g...@s...pl> napisał(a):

    > ale i tak bank pozytywnie mnie zaskoczył wszystko póki co darmowe oprócz
    > wpłatomatów zobaczymy na jak długo no i polski kapitał ...

    Musisz uważniej czytać pl.b.b. Można we wpłatomatach wpłacać za darmo, a
    konkretniej za symboliczną złotówkę zapłaconą raz. Czyli koszt wpłat to 1 zł /
    ilość wpłat.

  • 4. Data: 2012-06-25 11:39:39
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-06-25 11:30, Konfabulator pisze:

    > Musisz uważniej czytać pl.b.b. Można we wpłatomatach wpłacać za darmo, a
    > konkretniej za symboliczną złotówkę zapłaconą raz. Czyli koszt wpłat to 1 zł /
    > ilość wpłat.

    Możesz mi to wyjaśnić ?

    gregor

  • 5. Data: 2012-06-25 16:09:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 11:39:39 +0200, gregor napisał(a):

    > Możesz mi to wyjaśnić ?

    Chyba chodziło o wpłatomaty euronet:

    http://www.euronetpolska.pl/p,158,_wplatomaty.html

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-06-25 16:27:42
    Od: " Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Chyba chodziło o wpłatomaty euronet:
    >
    > http://www.euronetpolska.pl/p,158,_wplatomaty.html

    Dokładnie. Tylko trzeba użyć działającej karty nieobsługiwanego banku, ja np. do
    synca podpiąłem
    kartę OpenOnline i trzeba na tym koncie karty mieć 1 zł by przypisać w euronecie
    rachunek do
    wpłat. Potem tylko wsadza się kartę, wbija pin, potwierdza rachunek, wkłada kasę i do
    domu. Kasa
    przychodzi pierwszą sesją kolejnego dnia.

  • 7. Data: 2012-06-25 17:24:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 14:27:42 +0000, Konfabulator napisał(a):

> [...]
    > się kartę, wbija pin, potwierdza rachunek, wkłada kasę i do domu. Kasa
    > przychodzi pierwszą sesją kolejnego dnia.

    Tak czytam i się zastanawiam:
    "Z usługi moga juz korzystać klienci mBanku, MultiBanku, Alior Banku oraz
    Citi Handlowy, banków które podpisały z Euronet umowę uczestnictwa w
    niezależnej sieci wpłatomatów."
    Skoro Getin tam nie ma to jak można OF podpiąć?

    --
    xbartx

  • 8. Data: 2012-06-25 17:48:50
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 czerwca 2012 17:24:48 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

> [...]
    > niezależnej sieci wpłatomatów."
    > Skoro Getin tam nie ma to jak można OF podpiąć?

    Ja mam podpiętą kartę Raiffeisena i działa...

  • 9. Data: 2012-06-26 11:32:31
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

> [...]
    > niezależnej sieci wpłatomatów."
    > Skoro Getin tam nie ma to jak można OF podpiąć?

    Bo jak bank ma umowę to kartą wpłacasz na powiązane z kartą konto, np.
    wsadzasz kartę mBanku i wpłata idzie na eKonto i koniec.

    Jak wsadzisz kartę BangladeszBanku czy innego to wpłatomat prosi o wpisanie z
    palca numeru konta na które ma kierować wpłaty i tyle. Konto może być w
    BangladeszBanku, jak i w PierdziBanku lub AliorSync, Euronetowi to zwisa, bo
    puszcza to przelewem elixir na wskazane konto. Przypisanie konta 1 zł, wpłaty
    za darmo.

  • 10. Data: 2012-06-26 12:04:47
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 26 Cze, 11:32, "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > puszcza to przelewem elixir na wskazane konto. Przypisanie konta 1 zł, wpłaty

    Nie każdy "BangladeszBank" - mnie wpłatomat Euronetu odrzucił VE
    Neobanku. Poza tym wszystko się zgadza