  • 11. Data: 2002-01-18 09:17:20
    Temat: Re: Taniej karta niz za gotowke - da sie!
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Fri, 18 Jan 2002 09:30:48 +0100, Slawek Kos napisał(a):

    >W Lodzi juz od paru tygodni nie ma upustu za platniosci karta, ale Pb95
    >kosztuje 2,75zl/litr...;-)

    Heh. W Lodzi to normalna cena benzyny. Ja tyle place za Pb95 na Shellu przy
    Smiglego-Rydza. Na Aralu przy skrzyzowaniu Marszalkow kosztuje tyle samo.
    Czyli Neste wcale takie tanie nie jest :-)

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/

  • 12. Data: 2002-01-18 09:31:37
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Krzysztof Miodek wrote:

    > Heh. W Lodzi to normalna cena benzyny. Ja tyle place za Pb95 na Shellu przy
    > Smiglego-Rydza. Na Aralu przy skrzyzowaniu Marszalkow kosztuje tyle samo.
    > Czyli Neste wcale takie tanie nie jest :-)

    Bo w Geanie jest po 2,66 :-))

    pzdr

    Tomek

  • 13. Data: 2002-01-18 09:37:43
    Od: p...@y...com (Johny)

    "Lopez" <l...@p...onet.pl> wrote:
    >kartami. A tu mnie dzis milo zaskoczyli. Na stacji Neste 24 przy M1 w Zabrzu
    >kupowalem Pb95 za 2,82PLN/1l, (...)

    Macie dobrze - w tym samym czasie Aral Krosno Pb95 po 3,17/l -
    rozboj w bialy dzien... Inne lokalne stacje niewiele taniej.

    Przepraszam za NTG, ale nie moglem sie powstrzymac.

  • 14. Data: 2002-01-18 15:16:42
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Czesc grupowicze.
    >
    > Wiele razy sie mowilo o tym jak sprzedawcy czesto nie chca, zniechecaja, czy
    > wogole sztucznie chca zawyzac oplaty czy dolne limity w przypadku platnosci
    > kartami. A tu mnie dzis milo zaskoczyli. Na stacji Neste 24 przy M1 w Zabrzu
    > kupowalem Pb95 za 2,82PLN/1l, ale w przypadku platnosci karta byl jeszcze
    > upust 1grosz na litrze. W ten sposob zatankowalem mojego smoka najatnszym
    > paliwem na slasku :-))))

    Groszowa sprawa w Twoim przypadku...
    Kupowalem trzy dni temu pralke automatyczna, wybor padl na model, ktory
    wszedzie kosztowal 1199 - Euro, MM, kilka innych sklepów (zapewne SRP
    producenta). Poszedlem do lokalnego sklepiku osiedlowego, tez wystawiona za
    1199 PLN, porozmawialismy kilka minut z wlascicielem, i ustalilismy cene (z
    zastrzezeniem, ze platnosc gotowkowa z gory) na.... 1100 PLN. Przy platnosci
    karta nie chcial wogole rozmawiac o rabatach.

    Robcio

  • 15. Data: 2002-01-20 13:44:50
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 17 Jan 2002 00:25:49 +0100, "Lopez" <l...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >upust 1grosz na litrze. W ten sposob zatankowalem mojego smoka najatnszym

    Coz, w wypadku transakcji w automatach i to potwierdzanych PINem to
    nie ma sie co dziwic.
    Brak kryzyka fałszywki, praktycznie brak ryzyka reklamacji ze strony
    klienta (PIN), mniejsze koszty (rzadzie trzeba wysylac ludzi po
    gotowke).

    Ale ciekawe czy kiedys nadejda czasy kiedy rabaty za karte beda w
    normlamych sklepach z "ludzka" obsluga.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 16. Data: 2002-01-20 16:49:09
    Od: :-=wojo=--: <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl>

    Erap wrote:

    > Do tego karta kredytowa i płacisz za to paliwo dopiero za 2 miesiace :)

    Tak teoretycznie - chyba ze wyczekujesz odpowiedniego momentu robisz w
    jednym dniu wszystkie zakupy a w ostatanim dniu platnosci umieszczasz sroki
    na koncie - przy obecnych stopach watpliwe zystki za taka meczarnie
    ;)))))))))))

    no miesiac to gora (minus oplata za wypukla - obnizenie zysku)

  • 17. Data: 2002-01-20 16:52:55
    Od: :-=wojo=--: <"(usun to jak do mnie piszesz) wojo_k"@skrzynka.pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

> [...]
    > gotowke).
    >
    > Ale ciekawe czy kiedys nadejda czasy kiedy rabaty za karte beda w

    Niepredko ;))))
    Co za zysk - kasa po czasie minus prowizja, koszt polaczen.........
    Chyba ze Electronem - ale czy im wtedy od razu kasa na konto idzie?

  • 18. Data: 2002-01-20 22:07:07
    Od: Faraon <f...@b...org>

    Johny napisał(a):

    > Macie dobrze - w tym samym czasie Aral Krosno Pb95 po
    > 3,17/l - rozboj w bialy dzien... Inne lokalne stacje
    > niewiele taniej.
    > Przepraszam za NTG, ale nie moglem sie powstrzymac.

    Boze, to drozej niz w Koszalinie, a podobno to u nas jest
    najdrozsze paliwo w kraju...
    Przepraszam za NTG, ale nie moglem sie powstrzymac. ;)

    --
    Faraon Nieprzyjazny
    Nieprzyjazny? A morde taka masz pocieszna...

  • 19. Data: 2002-01-21 07:49:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net.pl>

    Użytkownik Slawek Kos <s...@i...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a28ni3$1g7$...@n...tpi.pl...

    > W Lodzi juz od paru tygodni nie ma upustu za platniosci karta, ale Pb95
    > kosztuje 2,75zl/litr...;-)

    Przepraszam, oszukalem was - aktualnie 2,69zl/litr ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---