    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 28 Jul 2019 03:39:06 -0700 (PDT)
    <qh74ko$16mj$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qh7967$1ro3$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qh7ptq$7ni$1@gioia.aioe.org> <m...@p...waw.pl>
    <qhefah$1slo$1@gioia.aioe.org>
    <5d3ae1e3$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhequ9$1kmm$1@gioia.aioe.org>
    <5d3af5ba$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <qheu6o$54a$1@gioia.aioe.org>
    <5d3b24b3$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhfljm$1k73$1@gioia.aioe.org> <8...@a...kjonca>
    <127jj2hoibste.14n1atllp6jc2$.dlg@40tude.net>
    <8...@a...kjonca>
    <3...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    <5...@g...com>
    <8...@a...kjonca>
    Subject: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu sobota, 27 lipca 2019 18:19:03 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Po prostu skoro mbank działa dobrze, to po co zmieniać? :)

    Na mój gust usilnie stara się zniechęcić do siebie klientów.
    Zmiana dobrego i szybkiego ST (a pamiętasz jaja z historią po "rozdzieleniu www i
    core'a bankowego"?) na jarmarczno-łowicki pasiak, obecnie wybielany niczym Michael
    Jackson. Biegunka regulaminowa. Oferta w dół, m.in. KK.
    Może sprawdza, jak mocno kochają go klienci miłością LGBT.

    I żeby mBąk był wyborem, bo nie było lepszych, to dziwi.

    wrzucają do kosza, gdy brak środków o 6 rano.

    > ROBOCZEGO.
    >
    > Owszem.

    Hmm, to co, ekspresowe robisz o 5 rano?
    Miałeś pretensje (słuszne) o płatne SMS.
    To w mBąku są expresy darmowe?

    > Bo go nie mam. Po co zakładać kolejny którego nie potrzebuję. No i chyba
    > trzeba jakieś obroty wykręcić. Niespecjalnie mi się chce.

    Pieniądze rozdają.
    A za obroty płacą moneybackiem ;>
    Darmowe przy 1k wpływu i 1 transakcji miesięcznie - w zamian bezpłatne wszystkie
    bankomaty (a nie jakuieś pułapki, jak w mB - no chyba że masz mKonto).
    I jeszcze darmowe ubezpieczenie na rok.
    Więc jak dobrze działał to warto wrócić.