  • Data: 2019-07-28 18:57:18
    Temat: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Dnia Sat, 27 Jul 2019 18:14:24 +0200, Kamil Jońca napisał(a):
    [..]

    > Czyli Mille dobry, ale mbank lepszy ? :-)

    Nie słyszałeś o czymś takim jak 'koszty zmiany'? Gdybym nie miał
    żadnego konta, i musiał jakieś założyć, to niewykluczone, że mbank by
    odpadł[1] . Ale mbank już mam, jeść nie woła, mi wystarcza - po co zmieniać

    > J.

    [1] - i tak się właśnie stało w przypadku firmowego - mam ing - płacenie
    złotówke za przelew własnych pieniędzy na własne ekonto wydało mi się
    absurdalne.

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    A shy teenage boy finally worked up the nerve to give a gift to