    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Takie bogacze, a kredyty frankowe biorą.
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <m...@p...waw.pl> <qh7ptq$7ni$1@gioia.aioe.org>
    <m...@p...waw.pl> <qhefah$1slo$1@gioia.aioe.org>
    <5d3ae1e3$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhequ9$1kmm$1@gioia.aioe.org>
    <5d3af5ba$0$516$65785112@news.neostrada.pl> <qheu6o$54a$1@gioia.aioe.org>
    <5d3b24b3$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <qhfljm$1k73$1@gioia.aioe.org> <8...@a...kjonca>
    <127jj2hoibste.14n1atllp6jc2$.dlg@40tude.net>
    <8...@a...kjonca>
    <1mpxjvyy9ez73$.mg9aijrq32j3$.dlg@40tude.net>
    <8...@a...kjonca> <x...@4...net>
    <8...@a...kjonca> <k7bdkwz45m0w.abnyseynsuyk$.dlg@40tude.net>
    <8...@a...kjonca>
    Date: Sat, 27 Jul 2019 19:13:21 +0200

    Dnia Sat, 27 Jul 2019 18:51:30 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Znowu nie przeczytałeś. Chodzi mi o to, że WIDAĆ przelew w historii
    > (=bank o nim wie), ale saldo go nie uwzględnia i przelewu nie zrobisz.

    Czytam czytam.
    Ale domyslam sie, ze taka sytuacja trwa tylko pewien czas,
    wiec zeby sprawdzic czy mbank lepszy, to trzeba by go sprawdzic.

    Przy przelewach wlasnych mbank jest natychmiastowy, przy wewnetrznych
    od innego klienta ... nie wiem,
    przy zewnetrznych ... dlugo mbank je ksieguje, kto wie, co strona
    wtedy pokazuje.
    Trzeba by dlugo czuwac, zeby zlapac.
    Ktos podpowie o ktorej dokladnie elixir na konto wplywa ?

    Podobne problemy ma duzo stron, nie tylko banki.

    J.