  • 1. Data: 2007-10-17 13:29:07
    Temat: TUSK vs KACZYŃSKI - Tusk wyraźnie przegrał
    Od: "Mazi" <m...@o...eu>

    TUSK vs KACZYŃSKI - Tusk wyraźnie przegrał

    Tusk wyraźnie przegrał debatę w TV, dużo pyskował używał chamskich troche
    odzywek, ale merytorycznie był nie przygotowany.

    Nie powiedział nic dobrego, nic co mogło by zachecic do głosowania na PO.
    Walczy tylko o władzę (i kasę!), ale nie ma pomysłów co zrobić z Polską.

    Poza tym w PO nie podoba mi się że mają duże zwiazki z komuchami.

    Nie chciałbym żeby ktoś taki jak Tusk czy Rokita, czy inni PO-wcy rządził
    Polską.

    PIS zaczął naprawiać Polskę i bardzo dobrze mu idzie. Wybory (na życzenie
    opozycji) to nie jest dobry pomysł.

    PO raczej nie wygra i mam nadzieje że PIS nie bedzie musiał budować koalicji z
    PO (choć trochę się tego obawiam).

    MAZI
    mazi.mazi2 na onet.eu

  • 2. Data: 2007-10-17 13:31:52
    Temat: Re: TUSK vs KACZYŃSKI - Tusk wyraźnie przegrał
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    wypier....
    NTG

  • 3. Data: 2007-10-17 13:34:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Damian wrote:
    > wypier....
    > NTG

    ....dalaj.

  • 4. Data: 2007-10-17 13:37:16
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > ....dalaj.
    uzupelniamy sie :)

  • 5. Data: 2007-10-17 13:44:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Oct 2007 08:34:23 -0500, witek napisał(a):

    > ....dalaj.

    Osoby wykwintne, które swe życie poświęcają znojnej pracy dla Ojczyzny,
    używają raczej frazy "spieprzaj dziadu".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Jeśli ktoś ma pieniądze, to skądś je ma."
    Lech Kaczyński (prezydent)

  • 6. Data: 2007-10-17 13:45:50
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Osoby wykwintne, które swe życie poświęcają znojnej pracy dla Ojczyzny,
    > używają raczej frazy "spieprzaj dziadu".

    chcialem tego uzyc, ale balem sie , ze stalbym sie idolem dla inicjalora
    tego watku,

  • 7. Data: 2007-10-17 13:54:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Oct 2007 15:45:50 +0200, Damian napisał(a):

    > balem sie , ze stalbym sie idolem dla inicjalora
    > tego watku,

    To mogłoby być poniekąd miłe.
    Media donoszą, że oficerowie CBA, jeśli tylko zajdzie taka potrzeba,
    przyślą nawet kwiaty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Odnosi się wrażenie, jakby wszystkie siły zła przystąpiły z pasją
    do kamienowania Ojca Dyrektora. Nie ma bowiem dnia, aby w artykułach,
    audycjach, filmach, wiadomościach itp. nie było obelg i manipulacji,
    których głównym celem jest ojciec Tadeusz Rydzyk."
    prof. Janusz Kawecki

  • 8. Data: 2007-10-17 13:56:45
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    m...@o...eu

  • 9. Data: 2007-10-17 14:35:33
    Od: "Krzysztof S." <k...@g...com>

> [...]
    > Grzesiek
    >
    > adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl
    >
    > "Jeśli ktoś ma pieniądze, to skądś je ma."

    Widzę, Panowie, że dopisuje Wam dzisiaj humor! :)

    Pzdr
    Krzysztof

  • 10. Data: 2007-10-17 16:29:31
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Olin" <k...@a...w.stopce> napisał w wiadomości

    > To mogłoby być poniekąd miłe.
    > Media donoszą, że oficerowie CBA, jeśli tylko zajdzie taka potrzeba,
    > przyślą nawet kwiaty.

    hmm ciekawe jakich technik używają, żeby skorumpować mężczyzn... ;)

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.