  • 1. Data: 2007-05-13 21:03:13
    Temat: Szukam posrednika - przelew na konto niemieckie
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    Potrzebuje zaplacic kontrahentowi za towar przelewem na niemieckie konto. Sam
    takiego konta nie posiadam dlatego tez szukam posrednika (z referencjami) ktory
    moze przyjac ode mnie kase poprzez PayPal (preferowane dolary) i zaplacic w Euro
    na podane niemieckie konto. Wszelki kontakt prosze wylacznie na priv
    t...@t...pl

    - Telemach -

  • 2. Data: 2007-05-13 21:27:17
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    Telemach <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > referencjami) ktory moze przyjac ode mnie kase poprzez PayPal
    > (preferowane dolary) i zaplacic w Euro na podane niemieckie konto.

    Ja mam konto w niemieckim banku, referencje powinienem mieć już kiedyś
    komuś przelewałem z grupy, może tu znajdziesz jakieś ślady:

    http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/searc
    h?group=pl.biznes.banki&q=miernik+niemieckim

    Za drobną prowizją mogę takie coś wykonać, z tym że do tego przyjęcia
    kasy na Paypal to mam pewnie obiekcje, bo Paypal nie jest zbyt
    bezpieczny dla przyjmujących kasę, Paypal dość lekko i beztrosko
    wycofuje transakcje bez zbytniego sprawdzenia racji skarżącego się
    płacącego, poza tym prowizja jest dość wysoka, lepiej jakąś inną metodą,
    ale to do dogadania na priv.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 3. Data: 2007-05-13 21:57:29
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Za drobną prowizją mogę takie coś wykonać, z tym że do tego przyjęcia
    > kasy na Paypal to mam pewnie obiekcje, bo Paypal nie jest zbyt

    A potem sie okaze ze wyprałes kasę ... :)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 4. Data: 2007-05-13 22:00:33
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    No to idziesz z ulicy z pieniążkami przykładowo do PKO BP albo BZWBK i znając IBAN i
    SWIFTCODE swojego kontrahenta za
    niewielką zryczałtowaną opłatą wykonujesz europrzelew.
    JaC

  • 5. Data: 2007-05-13 22:34:08
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:

    > A potem sie okaze ze wyprałes kasę ... :)

    Pranie pieniędzy to się od kwot 1 mln EUR zaczyna.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 6. Data: 2007-05-14 05:25:12
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > Potrzebuje zaplacic kontrahentowi za towar przelewem na niemieckie konto.
    > Sam

    Plecam vwbank
    Dolary, liry, euro dla Niemieckiego systemu nie problem a konto bplatne

    rgdss

  • 7. Data: 2007-05-14 07:38:58
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    > Plecam vwbank
    > Dolary, liry, euro dla Niemieckiego systemu nie problem a konto bplatne

    a jaka prowizja i praktyczny czas realizacji ?

    - Telemach -

  • 8. Data: 2007-05-14 07:55:10
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > a jaka prowizja i praktyczny czas realizacji ?

    lu link

    http://www.vwbankdirect.pl/PlusKontoBiznes.html

  • 9. Data: 2007-05-14 08:03:05
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Telemach porozsypywal nastepujace haczki:
    > a jaka prowizja i praktyczny czas realizacji ?
    Nie sluchaj kolejnego wcielenia grupowego trolla
    --
    badzio

  • 10. Data: 2007-05-14 08:07:43
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Pranie pieniędzy to się od kwot 1 mln EUR zaczyna.

    Ty mowisz o kategorii podpadającej dla CBA i ABW, a takimi maluczkimi to
    sie Urzad Skarbowy zajmuje.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl