  • 1. Data: 2007-05-12 20:35:32
    Temat: Re: Moze ktos sie na tym zna...[OT] bardzo przepraszam z gory :(
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    ra9om1ak <r...@o...pl> wrote:
    > Deklaracja za 01.04 - 16.04.2007 r. - czy to mozna zrobic tak, ze
    > podzieli sie wszystkie kwoty przez 30 i pomnozy przez 16 dni ? Oprocz
    > kwoty 420 - podstawy.

    Wg. mnie podstawę też dzielisz, ale pewien nie jestem, natomiast NIE
    dzielisz zdrowotnego, (i podstawy od zdrowotnego). Zdrowotne płacisz za
    cały miesiąc niezależnie od tego ile dni w miesiącu podlegasz
    ubezpieczeniu, nawet jak by to był 1 dzień to i tak płacisz za cały
    miesiąc (taka taryfikacja, coś jak minutowa zamiast sekundowej w
    telefonach). Przynajmniej tak jest jak się ma DG.

    > Przez 30 czy 31 ?

    No skoro kwiecień ma 30 dni to raczej 30.

    Niech ktoś jeszcze potwiedzi co się lepiej zna.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 2. Data: 2007-05-12 20:45:25
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Witam

    Wiem, ze to nie ta grupa - bardzo przepraszam, ale nie potrafie tego zrobic.
    Pisalem na roznych forach, zadalem pytanie na pl.soc.prawo i
    pl.soc.prawo.podatki - cisza :((

    Mam czas na to tylko do wtorku :(

    Czy ktos moglby mi pomoc w wypelnieniu formularzy ZUS DRA, RSA (RCA) ?
    Osobom, ktore to robia (robily) zajmie to pewnie 10 minut. Formularz mam juz
    zrobiony, jednakze dotyczy on
    rozliczenia za caly miesiac. Musze zlozyc deklaracje za okres od dn.
    01.04.2007 do 16.04.2007 r., czyli 16 dni.

    Mam takie wartosci:

    DRA:

    IV.01 - 81,98 zl (emer.)
    IV.02 - 54,60 zl (rent.)
    IV.03 - 136,58 zł (emer. plus rent.)

    i pozniej te same kwoty w 3 pozycje nizej, tj. "budzet panstwa".

    RCA:

    II.B.04 - 420,00 zł (podstawa wymiaru skladki)
    II.B.06 - 420,00 zl
    III.B.10 - 37,80 zł (kwota skladki fin. przez platnika, ubezp. zdrow.)
    III.B.11 - 81,98 zł (kwota skladki fin. przez platnika)
    III.B.12 - 54,60 zł (kwota skladki fin. przez platnika)
    III.B.15 - 174,38 zł (laczna kwota skladek)

[...]

    Dziekuje Wam bardzo i jeszcze raz sorry za smiecenie - tonacy brzytwy sie
    chwyta...nie krzyczcie mocno...

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 3. Data: 2007-05-13 09:21:41
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    W Sat, 12 May 2007 21:45:25 +0100, "ra9om1ak" <r...@o...pl>
    napisal:

> [...]
    >Przez 30 czy 31 ?
    >
    >Dziekuje Wam bardzo i jeszcze raz sorry za smiecenie - tonacy brzytwy sie

    Przeciez mozesz isc do US i oni ci pomoga jak nalezy wypelnic
    dokumenty lzy to w ich obowiazku. Jesli powiedza ze nie moga to niech
    na pismie uzasadni odmowe :-).

  • 4. Data: 2007-05-13 12:04:13
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Mam czas na to tylko do wtorku :(

    dokladnie, do 15-go :-)

> [...]
    >sie wszystkie kwoty przez 30 i pomnozy przez 16 dni ? Oprocz kwoty 420 -

    No ZUS to chyba zawsze 30-ci dni?
    Wydaje mi się że dobrze liczysz, KWOTA/30*ilość dni zatrudniania w
    miesiacu, nie dotyczy to oczywiscie tej podstawy do chor.- bo to jest
    niepodzielne - czyli od poczatku tego roku składka 9% z 420zł =
    37,80zł :-)

    Mysle ze mozesz to info zweryfikować w ZUS - w moim miescie
    telefonicznie udzielaja info-nie zawsze poprawnie hehe, poza tym na
    www.gazetakadrowego.infor.pl jest forum gdzie sa specjalisci :) Poza
    tym mozna sciagnac demo wersje programow ktore ci to policzą, np.
    symfonia kadry i place (akurat ja to wdrażam).

  • 5. Data: 2007-05-13 13:39:01
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisał w wiadomości

    > dokladnie, do 15-go :-)

    Tak.

> [...]
    > miesiacu, nie dotyczy to oczywiscie tej podstawy do chor.- bo to jest
    > niepodzielne - czyli od poczatku tego roku składka 9% z 420zł =

    To tez sie zgadza skoro trzecia osoba twierdzi tak samo ;))

    > Mysle ze mozesz to info zweryfikować w ZUS - w moim miescie
    > telefonicznie udzielaja info-nie zawsze poprawnie hehe,

    ...ja nie zadzwonie, powod juz podales :D

    O super - zobacze demo.

    Dziekuje wszystkim za pomoc.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 6. Data: 2007-05-13 17:14:10
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >...ja nie zadzwonie, powod juz podales :D

    jak zadzwonisz 3 razy i uzyskasz taka sama odp. to masz wtedy wieksza
    pewnosc :)))))))))

  • 7. Data: 2007-05-14 15:20:42
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci

    > jak zadzwonisz 3 razy i uzyskasz taka sama odp. to masz wtedy wieksza
    > pewnosc :)))))))))

    No i Pani w ZUSie mowi, ze zdrowotne tez sie dzieli - ale ze nie wie na
    pewno, to jutro juz bedzie wiedziec, bo gdzies tam zadzwoni.
    Ech, parodia urzednika...

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl