  • 1. Data: 2007-05-13 18:49:46
    Temat: konto z powiadomieniem SMS "on-line"
    Od: zagloba <n...@p...ci>

    Witam,

    który bank oprócz Inteligo oferuje opcję powiadamiania SMS-em w trybie
    "on-line" o wszelkich ruchach na koncie? Chodzi mi o mniej więcej coś
    takiego, jak ma Inteligo. Z góry dzięki za pomoc.
    Zagłoba

  • 2. Data: 2007-05-13 19:08:00
    Temat: Re: konto z powiadomieniem SMS "on-line"
    Od: "driver" <d...@w...pl>

    mbank

  • 3. Data: 2007-05-13 19:13:50
    Od: zagloba <n...@p...ci>

    driver napisał(a):
    > mbank

    czy na pewno? O ile dobrze się orientuję, to w mBanku trzeba najpierw
    wysłać zapytanie. Natomiast mnie chodzi o coś takiego: przykładowo
    wpływa moja pensja na konto i bank automatycznie wysyła SMSa z
    wiadomością o uznaniu. Wiem, że tak działa to w Inteligo. A w mBanku też?

    Zagłoba

  • 4. Data: 2007-05-13 19:15:46
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    > moja pensja na konto i bank automatycznie wysyła SMSa z wiadomością o
    > uznaniu. Wiem, że tak działa to w Inteligo. A w mBanku też?

    Też. Trochę dziwnie się to ustawia, ale już nie trzeba wysyłać żadnych
    zapytań.

  • 5. Data: 2007-05-13 19:22:31
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    zagloba <n...@p...ci> wrote:
> [...]
    > "on-line" o wszelkich ruchach na koncie? Chodzi mi o mniej więcej coś
    > takiego, jak ma Inteligo. Z góry dzięki za pomoc. Zagłoba

    Jeszcze BZWBK, Millennium, ktoś już napisał że mBank. Może jeszcze
    jakieś o których nie wiem.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 6. Data: 2007-05-13 19:42:42
    Temat: Re: konto z powiadomieniem SMS
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Miernik <p...@p...miernik.name> napisał(a):

    > Jeszcze BZWBK, Millennium, ktoś już napisał że mBank. Może jeszcze
    > jakieś o których nie wiem.

    BPH tez ma - opcja platna - mozna sobie ustawic poprzez konto internetowe jakie
    operacje maja byc tym obwieszczane.

  • 7. Data: 2007-05-14 05:44:28
    Od: "P." <a...@n...eurokiddies.pl>

    Użytkownik "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Też. Trochę dziwnie się to ustawia, ale już nie trzeba wysyłać żadnych
    > zapytań.

    Przelewy od minimum 200 zl, kazdy sms to 20 groszy, lub abonament na 20
    smsow za 3zl, za 6 zl dostajemy 45 smsow

    jak dla mnie niezbyt ciekawa oferta

    P.

  • 8. Data: 2007-05-14 06:12:28
    Od: "Slavekk " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    zagloba <n...@p...ci> napisał(a):

    > który bank oprócz Inteligo oferuje opcję powiadamiania SMS-em w trybie
    > "on-line" o wszelkich ruchach na koncie? Chodzi mi o mniej więcej coś
    > takiego, jak ma Inteligo. Z góry dzięki za pomoc.

    B.wygodne to jest w Millennium - nie płaci sie abonamentu tylko 0,19zl/szt
    ale za to mozna ustawić jakie operacje wysyłaja SMSa.
    Ja się mieszczę w 2zł.
    Moze tez to być przypomnienie o spłacie karty (wbrew reklamom w TV to akurat
    w Mille było pierwsze...;-))
    Slawek

  • 9. Data: 2007-05-14 08:31:50
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    zagloba wrote:
> [...]
    > "on-line" o wszelkich ruchach na koncie? Chodzi mi o mniej więcej coś
    > takiego, jak ma Inteligo. Z góry dzięki za pomoc.

    W Citi przy składaniu reklamacji można sobie ustawić
    odpowiedź/powiadomienie na sms i jest to bezpłatne. Do konta/kk jest coś
    takiego:
    http://tinyurl.com/3xgynh

  • 10. Data: 2007-05-14 08:46:53
    Od: Tomek <a...@s...w.stopce.pl>

    zagloba napisał(a):
> [...]
    > "on-line" o wszelkich ruchach na koncie? Chodzi mi o mniej więcej coś
    > takiego, jak ma Inteligo. Z góry dzięki za pomoc.

    Mniej więcej co drugi bank spółdzielczy takie coś ma ;-)

    --
    Tomek malpa japko kropka info.