  • 1. Data: 2007-05-12 20:45:05
    Temat: BPH - lekki kant przy uaktywnianiu kart
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Aby uaktywnic karte i dostac pin dzwoni sie obecnie na 801 cos tam. Duzo wciskania
    klawiszy na kolejne poziomy, potem odpytywanie z danych itd - trwa dlugo.

    Na instrukcji dostarczanej z karta, pisze, ze numer jest kasowany jedna jednostke
    taryfowa polaczenia lokalnego na minute - i faktycznie!!!

    Nie wiem jak to wyglada w taryfach sekundowych, ale ja akurat mam socjalny (dzwonie
    z komorek) z 15 darmowymi impulsami 3-minutowymi i to jedyne w tym miesiacu
    polaczenie zezarlo mi 13 impulsow.
    Uwazam, ze jest to bezczelne ukryte wyciaganie pieniedzy za aktywacje kart.

    Stosuja dwie taryfy dla roznych uslug, z ktorych zadna nie jest tania infolinia.

    * Koszt jak za połączenie lokalne
    **Koszt za minutę jak za jedną jednostkę taryfikacyjną
    http://www.bph.pl/pl/kontakt

  • 2. Data: 2007-05-12 23:19:47
    Temat: Re: BPH - lekki kant przy uaktywnianiu kart
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:f2590h$e9b$1@inews.gazeta.pl...
    [..]
> [...]
    > miesiacu
    > polaczenie zezarlo mi 13 impulsow.
    > Uwazam, ze jest to bezczelne ukryte wyciaganie pieniedzy za aktywacje

    Dlaczego ukryte? Przeciez napisali, ile kosztuje polaczenie z podanym
    numerem. Poza tym patrzac na oplaty niektorych infolinii, to czasem oplaca
    sie wykrecic zwykly numer, niz 0-801, szczególnie, jeśli ktoś znajduje się w
    takiej samej strefie numeracyjnej co bank (zazwyczaj Warszawa).

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 3. Data: 2007-05-13 05:41:24
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Piterson <Piotrek> napisał(a):

> [...]
    > sie wykrecic zwykly numer, niz 0-801, szczególnie, jeśli ktoś znajduje się w
    > takiej samej strefie numeracyjnej co bank (zazwyczaj Warszawa).

    Chodzi o to, ze dzwonienie na infolinie w zwiazku z uaktywnieniem karty i
    otrzymaniem numeru pin jest przymusowe - jest to niewykazana oplata za ta czynnosc.
    Przy wszystkich kartach przewijajacych sie przez bank jest to juz dosyc duza
    pozycja.
    Biorac karte, czy wznawiajac, nie mam wyboru, czy pin telefonicznie, czy poczta lub
    do odbioru w oddziale.

  • 4. Data: 2007-05-13 08:12:16
    Od: ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl>

    Krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > pozycja.
    > Biorac karte, czy wznawiajac, nie mam wyboru, czy pin telefonicznie, czy poczta lub

    Wszystko się zgadza tylko, że bank i tak żadnych pieniędzy od operatora
    za twój telefon nie ma. Cieszyć się tylko, że nie wpadli na pomysł 0700.

  • 5. Data: 2007-05-13 08:28:34
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl> napisał(a):

    > nnosc.
    > ta lub
    > >

    > Wszystko się zgadza tylko, że bank i tak żadnych pieniędzy od operatora
    > za twój telefon nie ma. Cieszyć się tylko, że nie wpadli na pomysł 0700.

    Musza miec jakies korzysci, inaczej obie infolinie dzialalyby tak samo.

  • 6. Data: 2007-05-13 08:46:16
    Od: ANetGUS <aparta_WYWALTO_@swnet_TOTEZ_.pl>

    Krzysztofsf napisał(a):

    > Musza miec jakies korzysci, inaczej obie infolinie dzialalyby tak samo.

    Oczywiście ze są. Oni za każdą minutę połączenia na ich infolinie płacą
    ileś tam groszy, czym więcej ty zapłacisz za minutę połączenia tym oni
    mniej zapłacą;)

  • 7. Data: 2007-05-13 08:55:53
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-05-13 07:41, Krzysztofsf stwierdził, że:
    > Biorac karte, czy wznawiajac, nie mam wyboru, czy pin telefonicznie, czy poczta lub

    > do odbioru w oddziale.

    Przy wydawaniu karty masz wybór. Pin na telefon, albo pocztą.
    Jeśli zaś chodzi o karty wznawiane, one mają ten sam pin co poprzednie,
    możesz aktywować np. w bankomacie.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2007-05-13 09:09:55
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> napisał(a):

    > Dnia 2007-05-13 07:41, Krzysztofsf stwierdził, że:
    > ta lub
    >
    > Przy wydawaniu karty masz wybór.

    Nie mailem wyboru. Nastepnym razem ( o ile bedzi enastepny) zloze osobne pismo, ze
    pin chce poczta lub do odbioru w oddziale)

  • 9. Data: 2007-05-13 18:00:05
    Od: RS <r...@t...pl>

    Piterson pisze:
> [...]
    > sie wykrecic zwykly numer, niz 0-801, szczególnie, jeśli ktoś znajduje się w
    > takiej samej strefie numeracyjnej co bank (zazwyczaj Warszawa).

    Najtaniej chyba przez VOIP będzie. Do banku nie dzwonię na 0801... tylko
    na zwykły - nie ważne w jakiej strefie, taka sama opłata.

    R.S.

  • 10. Data: 2007-05-13 19:41:07
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    RS <r...@t...pl> napisał(a):

    > Najtaniej chyba przez VOIP będzie. Do banku nie dzwonię na 0801... tylko
    > na zwykły - nie ważne w jakiej strefie, taka sama opłata.
    >
    > R.S.

    Karty przez zwykly nie uaktywnisz. Musisz dzwonic na wydzielony numer do obslugi
    tych operacji.