  • 1. Data: 2007-05-14 09:23:51
    Temat: Ubezpieczenie KK w Millenium
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Czytam sobie tabele ich ubezpieczen i jest tam napisane :

    Produkty zakupione w kraju lub za granicą, za które zapłaciłeś kartą, są objęte
    ubezpieczeniem na wypadek ich kradzieży/zgubienia lub uszkodzenia (koszt
    napraw). Jeśli zdarzenie to zostanie zgłoszone w ciągu 60 dni od dokonania
    zakupu, PZU SA pokryje taką szkodę.

    Czy odnosi sie to takze do przedmiotow zakupionych przez internet ? Na kim
    spoczywa ciezar dowodu zagubienia przesylki ? Czesto cos zamawiam i jest to
    wysylane do PL listem zwyklym. Poki co nic nie zginelo, ale jak pracuje poczta
    polska kazdy wie. Ktos przerabial taka sytuacje ?

    I jeszcze mam takie pytanie : jak wygladaja blokady na karcie VISA Gold ? Wiem,
    ze na MC Gold blokuja sie jakies wieksze sumy (pozniej jest korekta). Kiedy sa
    widoczne te blokady ? Od razu (jak Multi) czy moze po jakims czasie, ale limit
    zmniejsza sie od razu (Citi), czy tez wszystko widzimy dopiero po kilku dniach
    (Raiffiesen) ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2007-05-14 09:30:56
    Temat: Re: Ubezpieczenie KK w Millenium
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > limit
    > zmniejsza sie od razu (Citi), czy tez wszystko widzimy dopiero po kilku

    blokada (w zasadzie suma blokad) jest widoczna od razu, obciazenia sa juz
    na wlasciwe kwoty, oczywiscie w momencie blokady dostepny limit sie
    zmniejsza...

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-14 09:32:46
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > blokada (w zasadzie suma blokad) jest widoczna od razu, obciazenia sa
    > juz na wlasciwe kwoty, oczywiscie w momencie blokady dostepny limit
    > sie zmniejsza...

    A kiedy blokada zamienia sie w obciazenie ?

    Rozumiem, ze przy Visa GOLD blokada = obciazenie ?

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2007-05-14 10:01:38
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A kiedy blokada zamienia sie w obciazenie ?
    po ok. tygodniu

    > Rozumiem, ze przy Visa GOLD blokada = obciazenie ?
    nie wiem, mam tylko MC Mille

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-05-14 20:36:31
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> writes:

> [...]
    > i jest to wysylane do PL listem zwyklym. Poki co nic nie zginelo, ale
    > jak pracuje poczta polska kazdy wie. Ktos przerabial taka sytuacje ?

    Sugeruje raczej przeczytac umowe i pewnie "ogolne warunki
    ubezpieczenia". Obawiam sie niestety, ze w praktyce nie wykorzystasz
    takiego ubezpieczenia ani razu.

    > I jeszcze mam takie pytanie : jak wygladaja blokady na karcie VISA
    > Gold ?

    Tak jak na kazdej innej.

> [...]
    > moze po jakims czasie, ale limit zmniejsza sie od razu (Citi), czy tez
    > wszystko widzimy dopiero po kilku dniach (Raiffiesen) ?

    Jesli w jakims banku limit zmniejsza sie dopiero po jakims czasie
    to jest to cokolwiek dziwne, nie powinno tak byc (chyba ze tylko
    limit "widoczny" przez WWW). Naturalnie +/- zakupy bez autoryzacji,
    ale to zalezy od sklepu, nie od karty (pomijajac "plaskosc").

    Z blokadami to jest tak ze trzeba miec wiekszy limit i nie ma
    problemu. Millennium zwieksza limity w miare potrzeby (przynajmniej
    na to wyglada).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 6. Data: 2007-05-17 16:53:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > nie wiem, mam tylko MC Mille

    We wtorek ma przyjechac kurier z jakimis papierami i pozniej maja mi
    przyslac moja VC Gold. MC zrobie sobie w Raiffeisenie (ta pilkarska) i
    bede ja mial raczej dla ozdoby, bo jako kibic odczuwam taka potrzebe (i
    bedzie mnie ta potrzeba kosztowala 25zl/rok) :) No i jeszcze mam MC NG z
    misiem ale jej przedluzac nie bede (70zl), bo i po co.

    --
    pozdrawiam
    Mithos