  • 1. Data: 2007-05-12 20:36:16
    Temat: umowa z bankiem konto firmowe-terminowa?
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Hej mam pytanie, potrzebuje mozliwie najszybciej otworzyc konto firmowe,
    najlepiej zeby dzialalo przez powiedzmy miesiac , w tym czasie rownolegle
    zalozyc konto w mBanku( ktore ma byc docelowym kontem ale moze sie zdazyc ze
    dlugo bedzie sie je zakladalo a musze miec konto firmopwe w ciagu kilku
    dni). Teraz pytanko. Czy umowy do konta np firmowe w ING lub jakiekolwiek
    inne np w BZWBK maja jakies obwarowania co do terminu prowadzenia konta? jak
    np umowy z operatorami GSM? czy moge moze swobodnie po miesiacu od zalozenia
    konta zerwac umowe bez konsekwencji...
    bede wdzieczny za w miare szybkie info
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2007-05-13 12:45:18
    Temat: Re: umowa z bankiem konto firmowe-terminowa?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Anax WRC pisze:
    > (...)
    > bede wdzieczny za w miare szybkie info

    Jak chcesz szybko to popatrz w regulamin.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski