  • 1. Data: 2004-05-24 09:27:48
    Temat: System internetowy MultiBanku
    Od: "Pio" <p...@b...pl>

    Mam na koncie teraz 100zł więc środki są.

    Dlaczego jak zaloguje się do systemu, Przelewy, Zlecenia stałe oraz Polecenia
    zapłaty sa nieaktywne? Nie białe na granatowym tylko niebeskie. Dopiero jak
    np. kliknie się szczegóły rachunku i np. powróci to wtedy sa aktywne.

  • 2. Data: 2004-05-24 09:46:45
    Temat: Re: System internetowy MultiBanku
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>

    Użytkownik "Pio" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jak
    > np. kliknie się szczegóły rachunku i np. powróci to wtedy sa aktywne.

    to jak sie logujesz to musisz kliknac najpierw na okreslony rachunek z
    ktorego maja
    byc wykonane te przelewy... i inne PZ..

    jak klikniesz w wybrany rachunek a potem wrocisz do glownego menu... system
    pamieta
    jaki ostatnio wybrales rachunek i chwilowo traktuje to jako domyslne...

    pozdro
    SirmarK

  • 3. Data: 2004-05-24 09:53:58
    Od: "Pio" <p...@b...pl>

> [...]
    > pamieta
    > jaki ostatnio wybrales rachunek i chwilowo traktuje to jako domyslne...

    Aha, to całkiem logiczne:) Dzieki za odpowiedź.

  • 4. Data: 2004-05-24 16:15:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 May 2004 11:46:45 +0200, "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl>
    wklepał(-a):

    >jak klikniesz w wybrany rachunek a potem wrocisz do glownego menu... system
    >pamieta
    >jaki ostatnio wybrales rachunek i chwilowo traktuje to jako domyslne...

    Szkoda tylko, że trzeba klikać, gdy jest tylko jeden rachunek pod danym loginem.

  • 5. Data: 2004-05-24 19:57:07
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 24 May 2004 11:53:58 +0200, "Pio" <p...@b...pl>
    wrote:

    >Aha, to całkiem logiczne:) Dzieki za odpowiedź.

    e tam logiczne. logiczne to by bylo, gdybym mial wiecej rachunkow. jak
    mam jeden to domyslnie powinien byc wybrany, a nie zebym mial wybierac
    jeden z jednego. tak twierdze juz od dawna, bo mnie to drazni, no ale
    multibank mnie nie slucha :)

    G.

  • 6. Data: 2004-05-24 21:27:32
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

> [...]
    > mam jeden to domyslnie powinien byc wybrany, a nie zebym mial wybierac
    > jeden z jednego. tak twierdze juz od dawna, bo mnie to drazni, no ale

    Nie tylko Ciebie to drażni ;) Powinna być możliwość wyboru (w inecie) rachunku
    domyślnego - i to chyba jest najlepsze rozwiązanie.

  • 7. Data: 2004-05-24 21:31:22
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 24 May 2004 23:27:32 +0200, "~WD" <j...@c...barg.sv> wrote:

    >Nie tylko Ciebie to drażni ;) Powinna być możliwość wyboru (w inecie) rachunku
    >domyślnego - i to chyba jest najlepsze rozwiązanie.

    Załóżmy Stowarzyszenie Drażnionych przez Multibank ;) A konto założymy
    w Pekao :)))

    G.

  • 8. Data: 2004-05-24 21:46:02
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał:
    > Załóżmy Stowarzyszenie Drażnionych przez Multibank ;)

    Nie ma sprawy ;)) Ale ja bym chyba wolał jakąś fundację, co by przy okazji.....
    ;D

    > A konto założymy
    > w Pekao :)))

    Ty się śmiej... w pekao24 jest możliwość wyboru rachunku domyślnego.
    http://www.pekao.com.pl/pekao24demo/DefaultAccountCh
    ange.pl

    a do tego zrobili podgląd funduszy :OOO
    http://www.pekao.com.pl/pekao24demo/ListOfFunds.pl

    ;-)))

    --
    Witek

  • 9. Data: 2004-05-25 15:28:23
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 May 2004 21:31:22 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wklepał(-a):

    >Załóżmy Stowarzyszenie Drażnionych przez Multibank ;) A konto założymy
    >w Pekao :)))

    No to panowie, proszę o wpisy na forum Multibanku z propozycjami zmian. :)