  • 1. Data: 2004-05-24 06:12:23
    Temat: Napiwek i VE
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    ostatnio chciałem w Pizza Hut dać kelnerowi napiwek z pomocą VE. On
    jednak stwierdził, że PolCard zabronił im takich praktyk.
    Czy to możliwe?

    pzdrw
    PK

  • 2. Data: 2004-05-24 06:54:06
    Temat: Re: Napiwek i VE
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-05-24 08:12, Użytkownik Pa_K napisał:
    > Czy to możliwe?

    Pewnie wolał gotówkę ;>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2004-05-24 07:50:26
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > Pewnie wolał gotówkę ;>

    Może i wolał, ale trochę ryzykował, bo ledwo uskrobaliśmy 2zł w
    dwodziesto- i dziesięciogroszówkach. A jak byśmy nie uskrobali?...
    ;)

    pzdrw
    PK

  • 4. Data: 2004-05-24 08:01:27
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 May 2004 09:50:26 +0200, Pa_K wrote:

    > Może i wolał, ale trochę ryzykował, bo ledwo uskrobaliśmy 2zł w
    > dwodziesto- i dziesięciogroszówkach. A jak byśmy nie uskrobali?...
    > ;)

    To by nie dostal. Praktyka pracodawcow jest zabieranie napiwkow
    przekazanych za pomoco KK. Jest to przychod ewidencjonowany i latwy do
    sprawdzenia. Skarbowka po sprawdzeniu wplat KK bedzie sugerowala
    opodatkowanie takiej kwoty CITem lub PITem (jesli byl to napiwek). W takiej
    sytuacji pracodawcy naogol po prostu nie oddaja pracownikom tych
    pieniedzy.
    --
    vpw (2004-05-24 09:59:35)

  • 5. Data: 2004-05-24 08:08:17
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pa_K <p...@p...onet.pl> wrote:
    > Może i wolał, ale trochę ryzykował, bo ledwo uskrobaliśmy 2zł w
    > dwodziesto- i dziesięciogroszówkach. A jak byśmy nie uskrobali?...
    > ;)

    Ja ostatnio chcialem dac VC i tez nie dalo rady... Po prostu nie moga...

    http://www.PRnews.pl

  • 6. Data: 2004-05-24 09:53:58
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Pa_K napisał:

    > ostatnio chciałem w Pizza Hut dać kelnerowi napiwek z pomocą VE. On
    > jednak stwierdził, że PolCard zabronił im takich praktyk.
    > Czy to możliwe?

    Wszedzie placac karta daje napiwek gotowka. Bardzo czesto, a w PH na
    pewno, napiwek "doliczony" do slipa nie trafia do kelnera. Wystarczy
    kelnera w knajpie o to zapytac.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-05-24 09:56:18
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > Wszedzie placac karta daje napiwek gotowka. Bardzo czesto, a w PH na
    > pewno, napiwek "doliczony" do slipa nie trafia do kelnera. Wystarczy
    > kelnera w knajpie o to zapytac.

    Swiete slowa. Zawsze sie pytam czy dostaja napiwki z kart - nigdy jeszcze
    nie uzyskalem odpowiedzi pozytywnej. Trzeba sie przyzwyczaic ze napiwki
    tylko gotowka.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2004-05-24 10:00:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
    > Swiete slowa. Zawsze sie pytam czy dostaja napiwki z kart - nigdy
    > jeszcze nie uzyskalem odpowiedzi pozytywnej. Trzeba sie przyzwyczaic
    > ze napiwki tylko gotowka.

    Jak sie jakas ma przy sobie... ;)

    http://www.PRnews.pl

  • 9. Data: 2004-05-24 10:37:44
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > ostatnio chciałem w Pizza Hut dać kelnerowi napiwek z pomocą VE. On
    > jednak stwierdził, że PolCard zabronił im takich praktyk.
    > Czy to możliwe?

    nie wiem jak jest w PH, ale jak kiedys chcialem dac pewnej milej pani
    napiwek w hotelu dopisujac go do rachunku i placac karta, pani ta uswiadomila
    mnie, ze ona tego napiwku na oczy nie zobaczy bo wszystko i tak zgarnie szef.
    dalem w gotowce. moze jest tez tak w PH, dlatego wola dostac gotowke.
    od tej pory napiwek zawsze daje in cash.
    pozdr.
    marcin

  • 10. Data: 2004-05-24 10:44:50
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Tylko ciekawe dlaczego na slip'ie z KFC w Bytomiu jest linijka:

    Napiwek: _ , _ _

    Ot taka ciekawostka ;))

    --

    pozdrawiam,
    mk

    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77114020040000300224907057
    50102055581111129345400064
    73213000043001027768700001