  • 1. Data: 2004-05-24 08:18:22
    Temat: Kredyt hipoteczny
    Od: "tpi" <a...@w...pl>

    Witam
    Mam zamiar na ryku wtorym zakupic mieszkanie (70tys wplata wlasna
    10%)-reszta kredyt hipoteczny. Mam watpliwosci co do mojej zdolnosci
    kredytowej.
    Pytanie:
    1. Czy moge zlozyc wniosek kredytowy do kilku bankow rownoczesnie?
    2.Jak dziala ubezpieczenie kredytu w przypadku gdy wartosc kredytu jest
    wieksza niz 20% wartosci nieruchomosci - kredyt sie ubezpiecza - na jakiej
    ogolnie zasadzie?
    3 Czy przy stalej pracy i zarobkach netto 2000 zl na osobe mam szanse na
    taki kredyt ?

    Pozdrawiam
    S.

  • 2. Data: 2004-05-24 09:20:29
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <a...@w...pl>
    napisał w wiadomości news:c8sb60$m2v$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > 1. Czy moge zlozyc wniosek kredytowy do kilku bankow rownoczesnie?

    tak, tylko w każdym banku poinformuj gdzie jeszcze złożyłeś wniosek

    > 2.Jak dziala ubezpieczenie kredytu w przypadku gdy wartosc kredytu
    > jest wieksza niz 20% wartosci nieruchomosci - kredyt sie ubezpiecza -
    > na jakiej ogolnie zasadzie?

    płacisz ubezpieczenie a bank daje ci wyższy kredyt
    w razie braku spłaty kredytu bank zabiera nieruchomość, a dodatkowe straty
    banku pokrywa ubezpieczyciel

    > 3 Czy przy stalej pracy i zarobkach netto 2000 zl na osobe mam szanse
    > na taki kredyt ?

    raczej tak

    --
    pozdrawiam