  • 11. Data: 2012-09-20 18:45:24
    Temat: Re: Sync i Orange
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Jak nie ma jak jest;)
    >Faktura elektroniczna i jest na niej link do e-płatności i sync 5% daje;)

    Logowałem się na jego konto, ma ekofakturę, dostaje tylko SMS-a z kwotą.
    Forma płatności "poczta" i możliwość zmiany wyłącznie na PZ. Widziałem opcję
    "zamów" na liście faktur, ale podejrzewaliśmy, że to płatna papierowa. To
    tu?

    Właśnie doczytałem:
    "Aktywacja usługi powoduje zaprzestanie wysyłania pocztą faktur w formie
    dokumentów drukowanych na papierze. Informacja o wysokości miesięcznego
    rachunku będzie każdorazowo przekazywana przez SMS. >>>Obraz faktury,
    załącznika oraz spisu połączeń można w każdej chwili nieodpłatnie pobrać w
    serwisie Orange On-line<<<"

  • 12. Data: 2012-09-20 19:30:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 września 2012 18:45:28 UTC+2 użytkownik mx napisał:

    > załącznika oraz spisu połączeń można w każdej chwili nieodpłatnie pobrać w
    >
    > serwisie Orange On-line<<<"

    Na obrazie faktury jest link do płatności

  • 13. Data: 2012-09-20 19:54:12
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Na obrazie faktury jest link do płatności

    NIE MA!
    Wielkie g....o, fakturę pobrałem, żadnego linka do płatności na niej nie ma.
    Tylko druk na pocztę.
    Tak, wiem jak link wygląda, na mojej tepsianej jest i korzystam.

  • 14. Data: 2012-09-20 21:13:53
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-09-20 19:54, mx pisze:

    > NIE MA!
    > Wielkie g....o, fakturę pobrałem, żadnego linka do płatności na niej nie ma.
    > Tylko druk na pocztę.
    > Tak, wiem jak link wygląda, na mojej tepsianej jest i korzystam.

    To sobie skopiuj/zapisz numer konta i zapłać tak jak Ci odpowiada: na
    poczcie czy przelewem.

    --
    animka

  • 15. Data: 2012-09-20 21:26:15
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >To sobie skopiuj/zapisz numer konta i zapłać tak jak Ci odpowiada: na
    >poczcie czy przelewem.

    >animka

    Gdybym nie był asertywny to bym powiedział nie wp.......j się. A tak, to
    tylko proszę, załap o co w tym wątku chodzi, błagam Cię.

  • 16. Data: 2012-09-21 20:27:18
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 9 Sep 2012 10:34:28 +0200, m7marek napisał(a):

    > Czy tu moge liczyc na cashback?

    To ja przy okazji z pokrewnym pytaniem:
    Czy jest możliwość otrzymania cashbacku płacąc za energie elektryczną?
    Bardzo by mi to leżało ;)
    Jeśli to odgrywa jakąś rolę, to moim dostawcą jest Tauron.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 17. Data: 2012-09-21 21:28:40
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >To ja przy okazji z pokrewnym pytaniem:
    >Czy jest możliwość otrzymania cashbacku płacąc za energie elektryczną?
    >Bardzo by mi to leżało ;)
    >Jeśli to odgrywa jakąś rolę, to moim dostawcą jest Tauron.

    W Tauronie można, jak masz fakturę elektroniczną. Odszukaj wątek "5% zwrotu
    od synca- rachunki orange", ostatni post 21.08.2012

  • 18. Data: 2012-09-22 00:05:19
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 21 Sep 2012 21:28:40 +0200, mx napisał(a):

    > W Tauronie można, jak masz fakturę elektroniczną. Odszukaj wątek "5% zwrotu
    > od synca- rachunki orange", ostatni post 21.08.2012

    Dzięki za linka, ale jak sam napisałeś, "W Kraju
    Priwiślańskim tylko Cash za gaz, prąd, wodę".