  • 1. Data: 2012-09-08 19:37:03
    Temat: Geton online lokata wspólna oszustwo ?
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Witam,

    Na stronie http://getinonline.pl/lokata_wspolna/ jest opis lokaty i
    przedziały kwot dla jakich jest odpowiednie oprocentowanie. np. dla 35 001 -
    50 000 jest 6,55%

    Natomiast na karcie produktu
    http://getinonline.pl/egetin/doc/lokata_wspolna.pdf są inne procenty:
    np. od 35 001 do 50 000 jest 6,45%

    Chyba jakieś oszustwo bo inaczej tego nie można nazwać. Jak znam życie to
    obowiązywać będzie karta produktu a nie opis na stronie.

    Damian

  • 2. Data: 2012-09-08 20:00:16
    Temat: Re: Geton online lokata wspólna oszustwo ?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Damian News wrote:

    > Chyba jakieś oszustwo bo inaczej tego nie można nazwać. Jak znam
    > życie to obowiązywać będzie karta produktu a nie opis na stronie.

    Co najmniej zamach stanu.

  • 3. Data: 2012-09-08 22:53:36
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-09-08 19:37, Damian News wrote:
    > Chyba jakieś oszustwo bo inaczej tego nie można nazwać. Jak znam życie
    > to obowiązywać będzie karta produktu a nie opis na stronie.

    Nie, zwykły burdel jakiego u nich coraz więcej.

  • 4. Data: 2012-09-09 09:33:21
    Od: "Damian News" <s...@s...net.pl>

    Użytkownik "Izydor" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie, zwykły burdel jakiego u nich coraz więcej.

    Może być i tak, ale według czego będą ustalać oprocentowanie ?

  • 5. Data: 2012-09-09 10:26:13
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    a ja myslałem, że obniżyli progi kwotowe, jak widzieli że mało wniosków
    wpływa, bo na początku promocji na stronie zgadzało się z tym co w karcie
    produktu, a później karty już nie przeglądałem. Ciekawe czy będzie 6,40% czy
    6,50%.

  • 6. Data: 2012-09-09 13:00:03
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-09-09 09:33, Damian News wrote:
    > Może być i tak, ale według czego będą ustalać oprocentowanie ?

    Myślę że powinienes ich o to zapytać (ale nie wiem czy otrzymasz
    odpowiedź w tym stuleciu - to również pokłosie bajzlu)

  • 7. Data: 2012-09-10 23:04:59
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu sobota, 8 września 2012 19:37:14 UTC+2 użytkownik Damian News napisał:
> [...]
    >
    > Chyba jakieś oszustwo bo inaczej tego nie można nazwać. Jak znam życie to
    > obowiązywać będzie karta produktu a nie opis na stronie.
    A może po prostu zwykła zmiana na plus w trakcie oferty? Chyba powinieneś przeprosić
    za oszczerstwa, bo dziś poinformowali, że w związku z tym, że jest 38005
    wniosków/lokat, to ostateczne oprocentowanie wynosi od 10 sierpnia 6,55%.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 8. Data: 2012-09-10 23:35:44
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Damian News" <s...@s...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Chyba jakieś oszustwo bo inaczej tego nie można nazwać. Jak znam życie to
    > obowiązywać będzie karta produktu a nie opis na stronie.

    Czego ryczysz...zerwiesz lokatę, wymienisz pampersa na nowego i po sprawie
    :)

    --
    marfi