  • 1. Data: 2012-09-09 10:34:28
    Temat: Sync i Orange
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Czy to normalne, że płatnośc elektroniczna faktury orange przez płacę z
    alior sync może iść tylko przez blue media - natychmiastowym, czy to tylko
    tak w weekendy. Niepotrzebnie mi jeden z darmowych natychmiastowych zużyli.
    Czy tu moge liczyc na cashback?

    --
    m7marek

  • 2. Data: 2012-09-09 11:20:43
    Temat: Re: Sync i Orange
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >tak w weekendy. Niepotrzebnie mi jeden z darmowych natychmiastowych zużyli.

    24h. Też się zdziwiłem, że to bluecash. Ale to problem orange, twojego
    błyskawicznego nie zużyli. A jak ktoś płaci nie przez Synca?
    Było, cashback pewny, osobiście sprawdzone.

  • 3. Data: 2012-09-09 16:25:36
    Od: matebe <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 września 2012 10:36:07 UTC+2 użytkownik m7marek napisał:
> [...]
    >
    > tak w weekendy. Niepotrzebnie mi jeden z darmowych natychmiastowych zużyli.

    w jaki sposób opłacać faktury w ten sposób w orange? znam stronę
    http://mobilneplatnosci.pl/ potrzeba tam numeru ewidencyjnego?

  • 4. Data: 2012-09-09 17:52:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 września 2012 16:25:36 UTC+2 użytkownik matebe napisał:
    > W dniu niedziela, 9 września 2012 10:36:07 UTC+2 użytkownik m7marek napisał:
    >

    > w jaki sposób opłacać faktury w ten sposób w orange? znam stronę
    http://mobilneplatnosci.pl/ potrzeba tam numeru ewidencyjnego?

    e-faktura tpsa/orange

  • 5. Data: 2012-09-11 18:06:18
    Od: matebe <m...@g...com>

> [...]
    >
    > tak w weekendy. Niepotrzebnie mi jeden z darmowych natychmiastowych zużyli.

    zmieniając formę płatności z "poczta" na "polecenie zapłaty" można liczyć na 5%?

  • 6. Data: 2012-09-11 18:25:08
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-09-11 18:06, matebe pisze:

    > zmieniając formę płatności z "poczta" na "polecenie zapłaty" można liczyć na 5%?

    A czy "polecenie zapłaty" to: 'płatność kartą' lub 'płacę z Alior Sync'?
    Nie.

  • 7. Data: 2012-09-20 11:03:43
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

    >"osa" wrote

    >A czy "polecenie zapłaty" to: 'płatność kartą' lub 'płacę z Alior Sync'?
    >Nie.

    Nie nie tylko TAK (okrężną drogą). Chodzi o ideę nie o PZ.

    Też się zdziwiłem, że płatność elektroniczna jest tylko w staroświeckiej TP,
    a nie ma czegoś takiego w "nowatorskim" Łorendżu. Ale można. Hint,
    jednokrotne obciążenie karty KREDYTOWEJ. Trzeba dzwonić, w necie takiej
    opcji niet. Debetówka Synca działa, pomimo że Orange pierdzi tylko o
    kredytówce.

  • 8. Data: 2012-09-20 11:23:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "mx" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > jednokrotne obciążenie karty KREDYTOWEJ. Trzeba dzwonić, w necie takiej
    > opcji niet. Debetówka Synca działa, pomimo że Orange pierdzi tylko o

    Nie ma obecnie stałego obciążenia karty kredytowej w Orange? Latami z tego
    korzystałem, kiedy jeszcze oferty abonamentowe były opłacalne. Wypełniało
    się raz druczek w salonie i spokój.

  • 9. Data: 2012-09-20 11:31:00
    Od: "mx" <mx1@@os.pl>

> [...]

    >korzystałem, kiedy jeszcze oferty abonamentowe były opłacalne. Wypełniało

    A czy ja mówiłem, że nie ma?
    Cudzy płaciłem, to lepiej jednorazowo.

  • 10. Data: 2012-09-20 18:07:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 20 września 2012 11:05:01 UTC+2 użytkownik mx napisał:

    > Też się zdziwiłem, że płatność elektroniczna jest tylko w staroświeckiej TP,
    >
    > a nie ma czegoś takiego w "nowatorskim" Łorendżu.

    Jak nie ma jak jest;)
    Faktura elektroniczna i jest na niej link do e-płatności i sync 5% daje;)