  • 1. Data: 2012-09-09 10:26:09
    Temat: Meritum - wielka awaria?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    "od godziny 00:00 do godziny 16:00 w niedzielę, 09.09.2012 r., będą
    prowadzone prace serwisowe"

    Akurat. Jak taki komunikat nie pojawia się nawet kilka godzin
    prędzej w systemie, to chyba "zwykła" spora awaria. Spora, biorąc
    pod uwagę aż 16 godzin na usunięcie poważnej usterki.
    Logowałem się kilka godzin przed północą i żadnej wiadomości w
    poczcie bankowej nie było.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2012-09-09 15:52:34
    Temat: Re: Meritum - wielka awaria?
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

> [...]
    > godzin na usunięcie poważnej usterki.
    > Logowałem się kilka godzin przed północą i żadnej wiadomości w poczcie

    Było info tuż pod polem, gdzie wpisujesz login, zdaje się że od
    poniedziałku wisiało.
    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2012-09-09 16:25:43
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Grzexs napisał(a) :

    > Było info tuż pod polem, gdzie wpisujesz login, zdaje się że od
    > poniedziałku wisiało.

    Kto by tam czytał wszystkie śmieci reklamowe za każdym wejściem na
    stronę logowania. Inne banki wysyłają wewnętrzną pocztę na rachunek
    klienta.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]