  • 1. Data: 2012-09-08 10:25:29
    Temat: Meritek za 3 dychy
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Komus sypnelo juz za zalozenie konta w oddziale?
    Dzis mija 20 dzien od przelewu zewnetrznego i nic

  • 2. Data: 2012-09-08 12:53:08
    Temat: Re: Meritek za 3 dychy
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-09-08 10:25, kowtow wrote:
    > Komus sypnelo juz za zalozenie konta w oddziale?
    > Dzis mija 20 dzien od przelewu zewnetrznego i nic

    O widzisz, u mnie juz 22 dzień. 100 wpadła ale 30 brakuje.

  • 3. Data: 2012-09-09 12:33:04
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Komus sypnelo juz za zalozenie konta w oddziale?
    > Dzis mija 20 dzien od przelewu zewnetrznego i nic

    nikt nie składał jeszcze reklamacji?
    wszyscy czekają aż ktoś złoży? :)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2012-09-09 12:53:09
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-09-09 12:33, wromek wrote:
    > nikt nie sk?ada? jeszcze reklamacji?
    > wszyscy czekaj? a? kto? z?o?y? :)

    Złożyłem.

  • 5. Data: 2012-09-09 13:23:41
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > nikt nie składał jeszcze reklamacji?
    > wszyscy czekają aż ktoś złoży? :)

    Ja składałem 4 września. Na odpowiedź zarezerwowali sobie 10 dni roboczych.

  • 6. Data: 2012-09-09 21:36:10
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-09-09 13:23, wiatrak pisze:

    > Ja składałem 4 września. Na odpowiedź zarezerwowali sobie 10 dni roboczych.
    tez czekam w kolejce na odpowiedz

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2012-09-12 17:12:13
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    > nikt nie składał jeszcze reklamacji?
    > wszyscy czekają aż ktoś złoży? :)

    Reklamacja złoóżna 08.09 (sobota), dzisiaj - 30 zł na koncie.