  • 11. Data: 2003-01-25 18:22:55
    Temat: Re: Strata BRE Banku a mBank
    Od: "RS" <s...@p...onet.pl>

    > jeszcze raz : bank ma przede wszystkim zapewnić bezpieczeństwo ulokowanych
    > środków
    > oprocentowanie jest istotne ale bezpieczeństwo wielokrotnie ważniejsze

    no i właśnie z tego powodu wysyłam Cię np. do Pekao SA. Niewypłacalność
    takiego giganta co robi kokosy na ludzkiej głupocie (0,5% depozyt wobec
    około 19,25% na kredycie) - bez obrazy klienci tegoż banku, sam jeszcze nim
    jestem - zapewni Ci tego co szukasz - bezpieczeństwo i wypłacalność banku.

    Ktoś tu pisał o zysku Pekao 1,4 mld planu i zarobku 900 mln - to i tak jest
    cała fura kasy, a że włoski właściciel ma wybujane fantazje to już inna
    bajka

    a tak żartując to jak chcesz mieć totalne bezpieczeństwo to kasę do wora i
    wynajem skrytki bankowej - ani nie ubędzie ani nie przybędzie -:) a i BGF
    nic to nie namiesza

    ..:: RS ::.. www.obligacje.terramail.pl
    -------------------

  • 12. Data: 2003-01-25 20:07:22
    Od: "Viacomp" <s...@m...stop.pl>

> [...]
    nim
    > jestem - zapewni Ci tego co szukasz - bezpieczeństwo i wypłacalność

    kiepski pomysł
    wolę Inteligo - procenty praktycznie jak w mBanku i o zyskowność się nie
    muszę bać - PKO BP wyłamało się z ogólnego trendu i ma całkiem przyzwoite
    wyniki finansowe

    > a tak żartując to jak chcesz mieć totalne bezpieczeństwo to kasę do wora i
    > wynajem skrytki bankowej - ani nie ubędzie ani nie przybędzie -:) a i BGF
    > nic to nie namiesza

    na tej zasadzie - jak chcesz mieć świetne oprocentowanie nawet kosztem
    bezpieczeństwa bo szukac trzeba czegoś w stylu Bezpiecznej Kasy Grobelnego
    :-)
    tysiące ludzi tak robiło .....

  • 13. Data: 2003-01-25 22:07:02
    Od: t...@p...onet.pl

    > Tylko czy przy tak ogromnej liczbie depozytow mBanku srodkow z BFG wystarczy
    > chociaz w takiej skali...?

    Tak bardzo bym nie panikował. Prawie na pewno nie upadnie. Ważne jest jednak co
    innego. Będą się ratować. A co to oznacza:
    - Relatywnie duże oprocentowanie kredytów,
    - Zmiejszenie oprocentowania depozytów oraz
    - Wyższe prowizje.
    To jest pewne jak w banku. Wszystko to nastąpi w najbliższym czasie. Jak wiadomo
    m-bank przynosił straty. Jeżeli były one rekompensowane pozostałymi zyskami BRE
    Banku to można to było tolerować. Teraz już nie. Obym się mylił. Tensor1.

  • 14. Data: 2003-01-26 07:31:26
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:1cdc.000001d8.3e330a86@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <t...@p...onet.pl>:

> [...]
    > Jak wiadomo m-bank przynosił straty. Jeżeli były one rekompensowane
    > pozostałymi zyskami BRE Banku to można to było tolerować. Teraz już

    Poki co obcieli inne koszty - zniknely "imprezy" mBanku (np. brak obchodów
    drugiej rocznicy), w tym jedna nagle ucięta w połowie (Atak Klonów).
    Lubie te imprezy, ale mimo wszystko dla mnie to lepsze cięcie, niż
    oprocentowania depozytów.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2003-01-26 09:06:49
    Od: t...@p...onet.pl

    A co to oznacza:

> [...]
    > drugiej rocznicy), w tym jedna nagle ucięta w połowie (Atak Klonów).
    > Lubie te imprezy, ale mimo wszystko dla mnie to lepsze cięcie, niż

    Przy stratach w wysokości 300 mln, to nie wystaczy. Tensor1

  • 16. Data: 2003-01-26 09:59:24
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:1cdc.0000023d.3e33a528@newsgate.onet.pl, Użytkownik
    <t...@p...onet.pl>:

    > Przy stratach w wysokości 300 mln, to nie wystaczy. Tensor1

    Nie polemizuje, dlatego napisalem "poki co".

    Aha, no i jeszcze wprowadzono oplate za karte do eMaxa.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-01-26 11:01:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert wrote:
    > Aha, no i jeszcze wprowadzono oplate za karte do eMaxa.

    Ano wlasnie - ja ciekaw jestem jak to bedzie - Pekao juz zacheca do
    zmiany rachunkow na Plus, BGZ tez cos z oplatami zrobilo, KB chyba
    jeszcze nic nie podnosilo, a 200 mln droga nie chodzi. Cos tam czytam,
    ze sie pozbywaja akcji millennium bo przniosl nieoczekiwanie straty
    (pewnie znowu nagroda dla zarzadu). BPHPBK - jakos tez tak niepewnie -
    ale tam to juz bylo drogo ;)
    ING - to chyba juz drogi bank - jak tam z jego wynikami?
    Jednym slowem - trzeba sie przyzwyczaic do tego, ze bedzie drozej.
    Marze odsetkowe spadaja, a z czegos trzeba zachodnim inwestorom oddac.
    W takim Peakao zwolniono od 99 roku jakos chyba 1/3 zalogi (wloska
    wklad do kapitalow banku ;) - czy obsluga sie przez ten czas
    poprawila? ;)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 18. Data: 2003-01-26 11:11:01
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote:

    > Ano wlasnie - ja ciekaw jestem jak to bedzie - Pekao juz zacheca do
    > zmiany rachunkow na Plus, BGZ tez cos z oplatami zrobilo, KB chyba

    I co z tego? Skoro obsługa rachunków VIP u nich nadal kuleje :(
    Wystarczy się przejść do I Oddziału na pl. Bankowym i zobaczyć te kolejki w
    "Centrum Doradztwa VIP"

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 19. Data: 2003-01-29 01:43:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl> writes:

    > Tylko czy przy tak ogromnej liczbie depozytow mBanku srodkow z BFG wystarczy
    > chociaz w takiej skali...?

    Srodkow z BFG wystarczy niezaleznie od tego, jak duzy bank upadnie.
    Chyba, ze upadlby caly system bankowy w Polsce (i czyms takim moglby
    zakonczyc sie upadek kilku najwiekszych bankow).

    Mysle jednak, ze w takiej sytuacji beda wieksze zmartwienia niz jakies
    tam depozyty, zwlaszcza zlotowkowe (mBank nie ma walut).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator