  • 1. Data: 2003-01-25 00:41:12
    Temat: Niemieckie Banki = Inteligo, MBank ??
    Od: "Brojas" <b...@k...chip.pl>

    Mam takie pytanie. Czy znacie moze niemieckie banki, ktore dzialaja na
    identycznej zasadzie co Inteligo lub MBank ??

    Brojas (Łukasz Broja)
    nr GG 1282729
    b...@i...net.pl
    -------------
    "Nie ma nic trudniejszego niż przyjaźń,
    która trwa do ostatniego dnia."

  • 2. Data: 2003-01-25 09:23:19
    Temat: Re: Niemieckie Banki = Inteligo, MBank ??
    Od: Piotr Jednorog <p...@w...de>

    Brojas schrieb:

    > Mam takie pytanie. Czy znacie moze niemieckie banki, ktore dzialaja na
    > identycznej zasadzie co Inteligo lub MBank ??

    NetBank
    www.netbank.de

    --
    MfG
    Piotr Jednorog

  • 3. Data: 2003-01-25 13:17:19
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    wiecie nie za bardzo znam niemiecki a z tego bym tez skozystal moze ktos
    opisac jak zalozyc tam konto

  • 4. Data: 2003-01-25 13:47:22
    Od: Piotr Jednorog <p...@w...de>

    vercom schrieb:

    > wiecie nie za bardzo znam niemiecki a z tego bym tez skozystal moze ktos
    > opisac jak zalozyc tam konto

    Mozna wiedziec po co Ci to konto w Niemczech?

    Piotr Jednorog

  • 5. Data: 2003-01-25 14:10:04
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Uzytkownik "Piotr Jednorog" napisal w wiadomosci ...

    > Mozna wiedziec po co Ci to konto w Niemczech?

    Dobre pytanie: Kolega nie umie sam niczego znalezc,
    nie zna niemieckiego, a pewno umowe z bankiem
    by podpisal. Potem bedzie psioczyl na liscie, ze go
    bank oszukal.

  • 6. Data: 2003-01-25 15:53:21
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    mam ku temu swoje powody i jak nie macie ochoty to wielkie dzięki, czołem

  • 7. Data: 2003-01-25 19:10:16
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    vercom <w...@o...pl> wrote:
    > wiecie nie za bardzo znam niemiecki a z tego bym tez skozystal moze ktos
    > opisac jak zalozyc tam konto

    chcesz zapisac sie do banku nie majac mozliwosci sie z nimi dogadac?
    odwazny jestes! (zeby nie powiedziec dosadniej - gdziestam konczy
    sie odwaga a zaczyna ....)

    pozdrawiam

    romekk

  • 8. Data: 2003-01-26 08:35:31
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b0uneo$ovh$2@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, Roman Kubik wrote:

    > chcesz zapisac sie do banku nie majac mozliwosci sie z nimi dogadac?
    > odwazny jestes! (zeby nie powiedziec dosadniej - gdziestam konczy
    > sie odwaga a zaczyna ....)

    Pewnie i tak glownie to wszystko opiera sie na szpanerstwie i zostawienie
    malutkiej kwoty na wypadek czegos tam.... Ja osobiscie nie widze zandych
    w chili obecnej plusow z ewentualnej takiej decyzji ...

  • 9. Data: 2003-01-26 09:33:49
    Od: "vercom" <w...@o...pl>

    ludzie można mieć swoje powody wasze małe kwoty idt nie mają tu nic
    wspólnego, a szpanerstwo gdzie ty mieszkasz w jakiej norze kłania ci się
    epoka kamienia łupanego, ale wychodzi jak zwykle polak drugiemu nie pomoże
    najwyżej okradnie, albo zabije. pozdrawiamludzi dobrej woli

  • 10. Data: 2003-01-26 15:32:57
    Od: "Brojas" <b...@k...chip.pl>

    Mi sie przyda po to aby bez problemu zapisac sie w PayPai. Poniewaz
    niemieckie banki bez problemu tam przyjmuja.

    Brojas