  • 1. Data: 2003-01-25 01:06:10
    Temat: absurdalne limity VE w PKO BP - jak zmienic?
    Od: w...@p...onet.pl

    Witam,

    Zalozylem sobie ostatnio konto w PKO BP (jestem studentem, nie jestem
    zatrudniony, zadeklarowalem regularne wplywy min 500 pln) i wlasnie dostalem
    karte Electron z limitami... 200 PLN w bankomacie, 200 PLN w sklepie. Poszedlem
    wiec do banku i powiedzialem pani w okienku, ze te limity sa nie do przyjecia.
    Pani powiedziala "no nie wiem" i ze bedzie musiala napisac PISMO. napisala
    pismo i wczoraj dowiedzialem sie ze kierowniczka (zmiany? oddzialu?)
    rozpatrzyla je negatywnie. Poszedlem do banku po raz drugi i rozmawialem z ta
    druga pania, jednak bez zadnego rezultatu - pani nie potrafila/nie chciala mi
    powiedziec czym ryzykuje przyznajac mi wyzsze limity, i powtorzyla ze dopoki
    nie bede mial dochodow (nawet nie wplywow, ale dochodow i stalego zatrudnienia)
    to on mi _nie moze_ dac wyzszych limitow... reasumujac ten przydlugi wywod: czy
    jest jakis sposob, zeby ominac ta niesympatyczna pania? jakies pismo gdzies
    wyzej, gdzie? w sumie skoro juz zalozylem to konto, chetnie bym z niego czasem
    korzystal, a przy takich absurdalnych blokadach w dostepie do moich wlasnych
    pieniedzy jest to po prostu zupelnie nieoplacalne.
    :-/

    bede wdzieczny za wszelkie sugestie,
    Wojtek Wisniewski

  • 2. Data: 2003-01-25 08:10:21
    Temat: Re: absurdalne limity VE w PKO BP - jak zmienic?
    Od: "Przemko" <p...@g...pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zalozylem sobie ostatnio konto w PKO BP (jestem studentem, nie jestem
    > zatrudniony, zadeklarowalem regularne wplywy min 500 pln)

    Moja żona też jest studentką wpływy 400zł'

    >i wlasnie karte Electron z limitami... 200 PLN w bankomacie, 200 PLN w
    sklepie.

    dostała Electron z limitami... 200 PLN w bankomacie i 0 PLN (słownie Zero) w
    sklepie.
    To niby dla bezpieczeństwa posiadacza karty.

    Przemko

  • 3. Data: 2003-01-25 08:32:08
    Od: "wob" <s...@s...polbox.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Zalozylem sobie ostatnio konto w PKO BP (jestem studentem, nie jestem
    > zatrudniony, zadeklarowalem regularne wplywy min 500 pln)

    i to był błąd czy aby na pewno w okolicy nie ma innego banku np. BZWBK
    (ciekawa oferta dla studentów)

    > jest jakis sposob, zeby ominac ta niesympatyczna pania?

    właśnie za to nienawidzę tego banku w całym kraju robią wielka łachę że ktoś
    ośmielił się przyjść do banku coś załatwić

    --
    wob

  • 4. Data: 2003-01-25 08:36:23
    Od: "Andrzej Jasinski" <a...@p...onet.pl>

    Czlowieku zmien bank.
    mBank dostaniesz (nie wazne czy pracujesz i nic nie musisz deklarowac)
    1000 bankomat
    5000 sklep

  • 5. Data: 2003-01-25 08:37:20
    Od: "jo44" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Przemko" napisał w wiadomości ...

    > dostała Electron z limitami... 200 PLN w bankomacie i 0 PLN (słownie Zero) w
    > sklepie.
    > To niby dla bezpieczeństwa posiadacza karty.

    Wybierz inny bank, a bedziesz mial limit do wysokosci salda. ;)
    (jesli to cokolwiek, przy tych wplywach, zmieni)

  • 6. Data: 2003-01-25 11:01:52
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Użytkownik <w...@p...onet.pl> w poście
    news:0fa0.000007f3.3e31e302@newsgate.onet.pl napisał:

> [...]
    > dostalem karte Electron z limitami... 200 PLN w bankomacie, 200 PLN w
    > sklepie. Poszedlem wiec do banku i powiedzialem pani w okienku, ze te

    Hehe, znajomy jakiś czas temu założył tam konto studenckie (co go pokusiło -
    do tej pory nie wiem) i dostal limit dzienny wypłaty z bankomatu 20 zł !! a
    tygodniowo max 50 (sic!). To nie pomyłka, żadnych zer tu nie brakuje. I
    jeszcze konta mu nie chcieli zamknąć, bo miał mniejsze wpłaty niż
    zadeklarowane ("najpierw pan musi wpłacić minimalną zadeklarowaną kwotę -
    dopiero później można będzie zamknąć konto"). To były dopiero jaja.

    Marcin Lubojański
    interesujesz się turystyką? zapraszam na:
    www.goscinni.betacom.pl
    www.tramping.slask.prv.pl

  • 7. Data: 2003-01-25 12:27:46
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik w...@p...onet.pl napisał:

    >to on mi _nie moze_ dac wyzszych limitow... reasumujac ten przydlugi wywod: czy
    >jest jakis sposob, zeby ominac ta niesympatyczna pania?

    tak! Wybrać BANK a nie atrapę.
    mBank. Lukas, TelePekao...

    --

    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 8. Data: 2003-01-25 21:49:45
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b0tiar$730$1@news.onet.pl, Andrzej Jasinski
    <a...@p...onet.pl>:
    > Czlowieku zmien bank.
    > mBank dostaniesz (nie wazne czy pracujesz i nic nie musisz deklarowac)
    > 1000 bankomat
    > 5000 sklep

    Nie trzeba zmieniac banku - wystarczy konto in(teligont)ne w tym samym
    banku, limity znaaacznie wyższe i regulowane 3-stopniowo.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-01-27 01:45:50
    Od: w...@p...onet.pl

    > Wybierz inny bank, a bedziesz mial limit do wysokosci salda. ;)

    chyba tak wlasnie zrobie :(

    > (jesli to cokolwiek, przy tych wplywach, zmieni)

    ??? Slucham? zgodnie z prawda zadeklarowalem to co bedzie tam wplywac co
    miesiac. Poza tym od czasu beda tez rozne umowy-zlecenia... a nawet gdyby nie
    bylo to przeciez chyba logicznym jest ze nawet przy tak niskich wplywach moze
    bede chcial kiedys ta karta zaplacic np. za ladny sweter, albo nowa drukarke do
    komputera - co przy limicie 200 pln jest niemozliwe.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 10. Data: 2003-01-27 01:46:56
    Od: w...@p...onet.pl

    > Czlowieku zmien bank.
    > mBank dostaniesz (nie wazne czy pracujesz i nic nie musisz deklarowac)
    > 1000 bankomat
    > 5000 sklep

    mam juz :) i bardzo sobie chwale. czemus zachcialo mi sie jeszcze marmurka... :/