  • 1. Data: 2003-01-25 12:22:35
    Temat: inteligo....
    Od: "Mirass" <m...@w...pl>

    czy to dobry bank???

  • 2. Data: 2003-01-25 13:16:50
    Temat: Re: inteligo....
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Mirass" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b0tvat$euo$1@news.tpi.pl...
    > czy to dobry bank???

    To nie bank:)
    To jest "oddzial" PKO BP.
    Jak jestes zadowolony z PKO BP to pewnie bedziesz z Inteligo, jak nie to
    nie:)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 3. Data: 2003-01-25 13:34:13
    Od: "Mirass" <m...@w...pl>

    aha..:D tego a to jest normalny pko bp sa tylko ze z internetem?

  • 4. Data: 2003-01-25 16:43:12
    Od: "Gregory BRZESKI" <g...@u...to-takze.webcorp.pl>

    Mirass" <m...@w...pl> wrote in message news:b0tvat$euo$1@news.tpi.pl...
    > czy to dobry bank???

    Nie umiem Ci odpowiedziec czy to dobry bank, poniewaz bank nie umozliwial mi
    nawet otowrzenia konta w rozsadny sposob. Jedyne co moge napisac ze swojego
    doswiadczenia, to pojecie "obsluga klienta" w tym banku jest rozumiane jako
    "obsluga upartego petenta".

    Pozdrowienia,

    --
    Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska

  • 5. Data: 2003-01-25 17:05:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Gregory BRZESKI wrote:
    > moge napisac ze swojego doswiadczenia, to pojecie "obsluga klienta"
    > w tym banku jest rozumiane jako "obsluga upartego petenta".

    Piszesz to na swoim przykladzie ;) Przewazajaca ilosc klientow jest
    bardzo zadowolona z konta. Pewnie otwierales terz - kiedy ludzie sie
    rzucali drzwiami i oknami (wirtualnymi ;).
    ale co do jakosci obslugi - jest jedna z wyzszych w bankowosci - w
    ogole (nie tylko wirtualnej). Miejmuy nadzieje, ze w po przejsciu do
    PKO BP jej nie popsuja :)

  • 6. Data: 2003-01-25 17:31:23
    Od: "Mirass" <m...@w...pl>

    czyli zalozyc se konto na inteligo? (jestem "młodociany" 15 lat) ???

  • 7. Data: 2003-01-25 17:44:23
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > czyli zalozyc se konto na inteligo? (jestem "młodociany" 15 lat) ???

    Zeby miec samodzielne konto "wirtualne" masz do dyspozycji Inteligo, mBank i
    Multibank. Poczytaj sobie o cechach kazdego z bankow, tabele oplat i sam
    pomysl :-)

    A i tak w kazdym z przypadkow bedziesz potrzebowac zgode rodzicow

    M.

  • 8. Data: 2003-01-25 18:42:00
    Od: Andrzej Górny <AGorny@SPAMEROM_NIEeragsm.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    [ciach]

    > ogole (nie tylko wirtualnej). Miejmuy nadzieje, ze w po przejsciu do
    > PKO BP jej nie popsuja :)

    Przejmuja drugi raz? Bo pierwsze przejecie jest juz od dawna faktem.

    --
    Andrzej Górny

  • 9. Data: 2003-01-25 18:48:11
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Przejmuja drugi raz? Bo pierwsze przejecie jest juz od dawna faktem.

    Bo przejmowanie to czas terazniejszy niedokonany. Wlasnie rozpoczeto akcje
    wysylania zawiadomien o zmianie numerow rachunkow
    :-)

    M.

  • 10. Data: 2003-01-25 19:08:01
    Od: "Mirass" <m...@w...pl>

    ok ok... wiem że zgode rodziców, ale który jest nalbardziej korzystny... bo
    ja się nie znam na tym za bardzo (wogule sie nie znam)... napiszcie mi czy
    te inteligo przebija te inne.... tzn niekoniecznie e-banki... moze byc
    normalne konto bankowe Junior czy coś takiego...

    prosze o odpowiedzi..../

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:b0uida$i2$1@news.tpi.pl...