  • 1. Data: 2007-03-12 14:44:24
    Temat: Spread CHF w KB
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Spryciarze w KB mają inny spread o godzinie 8 i inny
    przy kursach popołudniowych.
    Rano jest ok.9 groszy po południu robi się z tego
    12 groszy (30% różnicy). A wszystkie(?) raty automatycznie spłacane
    z konta idą wg kursu popołudniowego.
    Powiem więcej - kursy popołudniowe można zobaczyć na stronie
    dopiero od niedawna - wcześniej były siakieś "tajne" chyba..

    Ale cóż robić :( pewnie gdzie indziej nie jest lepiej...

    Przy walucie jest jeszcze gorzej. Tak więc - jeśli spłacacie raty
    "ręcznie" w kasie - lepiej rano..

    Miroo

  • 2. Data: 2007-03-12 14:48:10
    Temat: Re: Spread CHF w KB
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Przy walucie jest jeszcze gorzej. Tak więc - jeśli spłacacie raty
    > "ręcznie" w kasie - lepiej rano..

    A tu nie wiem czy nie palnąłem głupoty. Jak się spłaca w kasie
    wpłacając złotówki (kredyt denominowany w walucie) to wg jakiego
    kursu jest przeliczane? Dewiz czy waluty?
    Miroo

  • 3. Data: 2007-03-12 18:16:26
    Od: Jan Nepomucen <b...@e...pl>

    Dnia Mon, 12 Mar 2007 15:48:10 +0100, Miroo napisał(a):

    > A tu nie wiem czy nie palnąłem głupoty. Jak się spłaca w kasie
    > wpłacając złotówki (kredyt denominowany w walucie) to wg jakiego
    > kursu jest przeliczane? Dewiz czy waluty?

    OIDP jest to kurs dewiz.

    Co do splaty bezposredniej w kasie to wówczas pobierana jest prowizja od
    spłaty kredytu 1% od kwoty min. 3zł.

    Mozna uniknac prowizji na dwa sposoby. Pierwszy z nich to wpłata na konto
    techniczne. Jednak pieniadze beda przelane na spłate kredytu dopiero na
    koniec dnia. Praktycznie zawsze wówczas jest inny kurs, dlatego jeśli ktoś
    wybiera taka drogę spłaty warto zawsze pare złotych nadpłacić na to konto
    techniczne tak zeby przez roznice kursowe z poczatku i konca dnia nie
    zabrakło kilku groszy na ratę.

    Drugi sposob to przelew bezposrednio z ekstrakonta. Unikamy prowizji i mamy
    przewalutowanie po kursie dewiz z godziny zlecenia dyzpozycji.

    --
    pozdr.