  • 1. Data: 2007-03-11 19:30:47
    Temat: KK Aigo Visa
    Od: "Sagittarius" <z...@w...pl>

    Witam
    Ktoś mnie oświeci jakie sa opłaty za tą kartę (roczna etc.). Bo coś w necie
    nie widzę, dostałem zachętę pocztą i się zastanawiam czy iść do banku
    jutro - czy nie tracić czasu :)))

    Any suggestions? :))

    Pzdr.
    KZ

  • 2. Data: 2007-03-11 19:40:13
    Temat: Re: KK Aigo Visa
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2007 20:30:47 +0100,
    osoba podpisana: Sagittarius <z...@w...pl>
    napisała:
    > Witam
    > Ktoś mnie oświeci jakie sa opłaty za tą kartę (roczna etc.). Bo coś w necie
    > nie widzę, dostałem zachętę pocztą i się zastanawiam czy iść do banku
    > jutro - czy nie tracić czasu :)))

    http://www.aigbank.com.pl/kartaaigo/

    Tu też nie ma (bo juz nie chciało mi się czytać) ?

    KJ

    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 3. Data: 2007-03-11 20:03:19
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Sagittarius wrote:
> [...]
    > Ktoś mnie oświeci jakie sa opłaty za tą kartę (roczna etc.). Bo coś w necie
    > nie widzę, dostałem zachętę pocztą i się zastanawiam czy iść do banku

    Pierwszy z brzegu link z google:
    http://www.aigbank.com.pl/kartaaigo/karta_aigo.html

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-03-12 10:41:20
    Od: "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Dnia Sun, 11 Mar 2007 20:30:47 +0100,
    > osoba podpisana: Sagittarius <z...@w...pl>
    >

    > http://www.aigbank.com.pl/kartaaigo/

    Dokładny TOiP jest pod tym adresem:

    https://www.kartaaigo.pl/WWWStatements/pdf/Taryfa.pd

    Link do tej strony jest widoczny tylko dla użytkowników tej karty,
    korzystających z serwisu transakcyjnego. Szkoda, że nie ma linku bezpośrednio
    z głównej strony ogólnej dla wszystkich. :-(

  • 5. Data: 2007-03-13 20:02:45
    Od: "Sagittarius" <z...@w...pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > korzystających z serwisu transakcyjnego. Szkoda, że nie ma linku
    > bezpośrednio
    > z głównej strony ogólnej dla wszystkich. :-(

    Podziękował serdecznie - bardzo mi pomogłeś w podjęciu decyzji :) Swoją
    droga gratuluje wstępnego "szacunku" dla klienta poprzez brak takiej
    informacji na ogólnodostępnej stronie...

    Pzdr.
    KZ