  • 1. Data: 2005-04-07 17:49:06
    Temat: Skąd US wie gdzie mam konto?
    Od: "Marek" <m...@m...com>

    W jaki sposób urząd skarbowy lub urząd kontroli skarbowej może się
    dowiedzieć czy mam i w jakim banku konto ?

    Marek

  • 2. Data: 2005-04-07 18:17:53
    Temat: Re: Skąd US wie gdzie mam konto?
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Marek
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > W jaki sposób urząd skarbowy lub urząd kontroli skarbowej może się
    > dowiedzieć czy mam i w jakim banku konto ?
    >
    > Marek

    Przez Twój zakład pracy?
    Chyba, że wypłatę bierzesz w gotówce?
    Z ZUS-u?
    Jako prywaciarz konto firmowe zakładałeś?
    Czy mogą(?), to już inna spawa.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2005-04-07 18:22:22
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Apr 2005 19:49:06 +0200,
    osoba podpisana: Marek <m...@m...com>
    napisała:
    > W jaki sposób urząd skarbowy lub urząd kontroli skarbowej może się
    > dowiedzieć czy mam i w jakim banku konto ?

    Roześle zapytanie po bankach :-) Po prostu.

    KJ

    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 4. Data: 2005-04-07 18:43:39
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Roześle zapytanie po bankach :-) Po prostu.

    A ujawnienie tajemnicy bankowej? Nie dotyczy ono urzędów skarbowych?

    --
    Your universe...
    Is only a product of your mind

  • 5. Data: 2005-04-07 18:51:12
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Roześle zapytanie po bankach :-) Po prostu.

    Na samo zapytanie Bank nie odpowie - bo nie musi.

    Darek

  • 6. Data: 2005-04-07 19:23:24
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 07 Apr 2005 20:43:39 +0200, Varg <v...@p...megapolis_invert>
    wrote:

    >A ujawnienie tajemnicy bankowej? Nie dotyczy ono urzędów skarbowych?

    ROTFL. Sądzisz, że aparat ucisku po to grozi taką samą karą za
    niezłożenie deklaracji podatkowej jak za przygotowania do czynu
    "zagrażającego życiu lub zdrowiu wielu osób albo mieniu w wielkich
    rozmiarach" (takie "drobnostki" jak: pożar, zawalenie się budowli,
    zalewu albo obsunięcia się ziemi, skał lub śniegu,eksplozji materiałów
    wybuchowych, rozprzestrzenianie się substancji trujących, duszących
    lub parzących, gwałtowne wyzwolenie energii jądrowej), żeby wiązać
    sobie ręce jakąś głupią tajemnicą bankową?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 7. Data: 2005-04-07 19:32:37
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Darek wrote:

    > Na samo zapytanie Bank nie odpowie - bo nie musi.

    IMHO zależy od zapytania. Art. 105 prawa bankowego reguluje komu bank ujawni
    tajemnicę bankową.
    To jest baaardzo długi artykuł.

  • 8. Data: 2005-04-07 19:53:32
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    MH napisał(a):
    > PESEL

    Trąbka

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 9. Data: 2005-04-07 19:53:46
    Od: "MH" <M...@n...com>

    PESEL

  • 10. Data: 2005-04-07 20:17:27
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
> [...]
    > lub parzących, gwałtowne wyzwolenie energii jądrowej), żeby wiązać
    > sobie ręce jakąś głupią tajemnicą bankową?

    Nic nie sądzę... Po prostu pytam się czy urząd skarbowy jest ponad
    prawem.

    --
    And now I enter again
    Even stronger, yet amazed by what I see