  • Data: 2017-06-09 22:13:21
    Temat: Re: SimplyCity jednak nie dla mnie :(
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-09 o 20:59, Kamil Jońca pisze:
    > "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > MZ nie o to chodzi. Citi stało się wyjątkowo upierdliwe formalnie.
    > Ja składałem wniosek i na skanie dowodu napisałem, coś w rodzaju "tylko
    > dla Banku Handlowego". Analityk odrzucił wniosek z tego powodu (tak,
    > wiem, że z tego)

    Jak mnie pani namawiała, abym zeskanował i wysłał mailem to mówiła, że
    jak chcę to mogę na skanie ten dowód przekreślić długopisem ale tylko
    najwyżej jedną, prostą kreską.
    Czy taka kreska (albo nawet taki napis jak napisałeś) utrudni komuś, kto
    podejrzy taki mail zamówienie tzw. dowodu kolekcjonerskiego?
    Udało mi się nawet namówić panią, że zaszyfruję tego pdf-a uzgodnionym
    przez telefon hasłem.
    Ale się rozejrzałem i znalazłem coś w stylu:
    "Zabezpieczyłeś swojego pdf-a hasłem i je zapomniałeś. Nic się nie
    martw...."
    Nie sprawdzałem tylko zapytałem, czy mogę podejść z dowodem do oddziału.
    P.G.