  • 1. Data: 2002-01-27 17:28:40
    Temat: Sez@mowcy - jak tam wasze prowizje?
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    Takie mam pytanie, zwlaszcza do Srebrnych Sezamowcow. Czy wasza,
    naliczona wczoraj, prowizja po podwyzce wynosi tyle ile powinna, tzn.
    11 zl + 0,1% debetu pow. 2500 zl min. 3 zl?
    Bo przy moim 5-kilowym debecie powinna oplata wyniesc 14 zl a wynosi
    16.
    Czy zignorowali kwote graniczna 2500 zl czy tez moze zgodnie z TOIP
    dyrektor mojego oddzialu okreslil stawki wyzsze "kierujac sie
    rachunkiem ekonomicznym", "poziomem cen na rynku lokalnym" i
    "zalozeniami budzetu Oddzialu" ?

    PGR

    PS. CO JA JESZCZE ROBIE W TYM SFUZJOWANYM BANKU? :-)

  • 2. Data: 2002-01-27 17:51:54
    Temat: Re: Sez@mowcy - jak tam wasze prowizje?
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Takie mam pytanie, zwlaszcza do Srebrnych Sezamowcow. Czy wasza,
    > naliczona wczoraj, prowizja po podwyzce wynosi tyle ile powinna, tzn.
    > 11 zl + 0,1% debetu pow. 2500 zl min. 3 zl?

    Mam debet 2500. Zaplacilem jak regulamin przykazal 11 zl.

    > PS. CO JA JESZCZE ROBIE W TYM SFUZJOWANYM BANKU? :-)

    Szukasz nowego :)

    MichalL

  • 3. Data: 2002-01-27 18:15:41
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > Takie mam pytanie, zwlaszcza do Srebrnych Sezamowcow.

    Przy okazji - co to jest "Sezamowiec srebrny"?

    Jakub - zwykly sezamowiec ;)

  • 4. Data: 2002-01-27 18:20:21
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 27 Jan 2002 19:15:41 +0100, "Jakub Jewula"
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >Przy okazji - co to jest "Sezamowiec srebrny"?

    Ekstraliga :-)

    >Jakub - zwykly sezamowiec ;)

    buuuuuuuuuuu
    wstyd!
    ;-)

    PGR

  • 5. Data: 2002-01-27 18:26:13
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > Ekstraliga :-)

    > buuuuuuuuuuu
    > wstyd! ;-)

    OK wstydze sie, tylko czego?

  • 6. Data: 2002-01-27 19:02:04
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 27 Jan 2002 18:20:21 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

> [...]
    Posiadacz konta srebrny sezam ( z sliczna karta ze srernym paskiem
    :-))

    >Ekstraliga :-)

    e tam, kazdy moze _zadeklarowac_ te 2,5 kzl :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-01-27 19:15:17
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > Posiadacz konta srebrny sezam ( z sliczna karta ze srernym paskiem
    > :-))

    > e tam, kazdy moze _zadeklarowac_ te 2,5 kzl :-)

    Juz znalazlem :)

    A juz myslalem, ze trzeba miec trzecie oko czy cos takiego ;)

    A jakie z tego wynikaja zyski???

    --
    studio QbA Jakub Jewula
    skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

  • 8. Data: 2002-01-27 19:28:39
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 27 Jan 2002 20:15:17 +0100, "Jakub Jewula"
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >A jakie z tego wynikaja zyski???

    Internet, WAP, SMS, bankofon w cenie. I sliczna karta - jak ktos ma
    ochote. Oraz do 2500 debetu bez prowizji.

    PGR

    PS. A w moim przypadku takze tajemniczne, nadmiarowe 2 zl :-)

  • 9. Data: 2002-01-27 19:31:37
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

  • 10. Data: 2002-01-27 20:06:01
    Od: "radar" <m...@p...com>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    > 11 zl + 0,1% debetu pow. 2500 zl min. 3 zl?
    > Bo przy moim 5-kilowym debecie powinna oplata wyniesc 14 zl a wynosi

    Mi naliczyli 21zeta za srebrny + debet 10kzl. Jak zwykle zmiany bez
    informacji. Wrrrrrr.

    --
    radar
    GG2458209