  • 1. Data: 2002-01-27 19:01:02
    Temat: Jesli dzisiaj zlece przelew, to ...
    Od: Grzegorz Skaruz <g...@s...com>

    Zlecilem dzisiaj przelew z Inteligo do PKO BP. Na stronie Inteligo
    napisali, ze przelewy wychodzace sa realizowane (w I sesji) do 8 rano.
    O ktorej powinny pojawic sie w PKO BP? Nie znalazlem nic na stronie
    PKO, ani w Expanderze czy Bankierze.

    --
    Grzegorz Skaruz # http://www.skaruz.com # g...@s...com
    "My favourite mythical creature? The honest politician."

  • 2. Data: 2002-01-27 19:04:33
    Temat: Re: Jesli dzisiaj zlece przelew, to ...
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <krionixNO@SPAM@wp.pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Skaruz" <g...@s...com> napisal w wiadomosci

> [...]
    > napisali, ze przelewy wychodzace sa realizowane (w I sesji) do 8 rano.
    > O ktorej powinny pojawic sie w PKO BP? Nie znalazlem nic na stronie

    powinny byc jutro po poludniu ale.... jak ja robie taki przelew to z winy
    pewnie pko sa we wtorek :O(