  • 1. Data: 2002-01-27 16:47:19
    Temat: "Dziura" w Postbank
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Witam!
    Ok. godz. 17.00 na stacji ARD w programie "Ratgeber Technik"
    przedstawiono ciekawa sytuacje.
    Sprawa dotyczy luki w systemie Postbanku w Niemczech. Jakis malolat
    dysponujac _swoja_ karta EC, mimo ze posiadal na swoim koncie
    kilka EUR, to co ciekawe podajac _obojetnie_ jaki PIN mogl
    dowolnie czesto wybierac max kwote dla wyplat jednorazowych,
    czyli 500 EUR. Do tej pory wyplacil w ten sposob ponad 11000 EUR!!!

    Fajnie to wygladalo: gostek wpisuje dowolnie wymyslony przez
    redaktora PIN, wciska Enter i 500 EUR ladnie wychodzi z bankomatu :-DD
    Szkoda ze nie wyjasnili na czym blad systemu polegal, tylko okreslili to
    jako "dziura w systemie".

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 2. Data: 2002-01-27 20:26:45
    Temat: Re: "Dziura" w Postbank
    Od: "Michal Andruszkiewicz" <m...@p...pl>

    "hosi" <h...@w...pl> wrote in message news:3c542f80@news.vogel.pl...

> [...]
    > redaktora PIN, wciska Enter i 500 EUR ladnie wychodzi z bankomatu :-DD
    > Szkoda ze nie wyjasnili na czym blad systemu polegal, tylko okreslili to

    ale czy to chodzilo o bankomat postbanku? czy EC z postbanku?
    czy może karta i bankomat musi być z postbanku?

    --
    duzia buzia,

    M.

    prezentowane przeze mnie poglądy są moimi prywatnymi

  • 3. Data: 2002-01-27 21:54:57
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Andruszkiewicz" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ale czy to chodzilo o bankomat postbanku? czy EC z postbanku?
    > czy może karta i bankomat musi być z postbanku?

    chodzilo o EC z Postbanku

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 4. Data: 2002-01-27 22:32:03
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > chodzilo o EC z Postbanku

    Troche nie miesci mi sie to w glowie, no ale...

  • 5. Data: 2002-01-28 05:35:18
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    > Troche nie miesci mi sie to w glowie, no ale...

    Tez bylem lekko ;) zszokowany.
    Dlatego podalem zrodlo wiadomosci, moze tez ktos ogladal.
    U Niemcow wiele nie jest dopiete na "ostatni guzik"
    jakby sie moglo powszechnie wydawac.

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 6. Data: 2002-01-28 09:09:39
    Od: <o...@e...com>

    > Tez bylem lekko ;) zszokowany.
    > Dlatego podalem zrodlo wiadomosci, moze tez ktos ogladal.
    > U Niemcow wiele nie jest dopiete na "ostatni guzik"
    > jakby sie moglo powszechnie wydawac.

    BTW. Znacie może adres serwisu który pozwala czytać niemieckie grupy news przez
    www? Coś takiego jak niusy onetu lub polnews.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 7. Data: 2002-01-28 09:12:43
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <o...@e...com> napisał w wiadomości

    > BTW. Znacie może adres serwisu który pozwala czytać niemieckie grupy news
    przez
    > www? Coś takiego jak niusy onetu lub polnews.

    http://www.google.com/grphp

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 8. Data: 2002-01-28 11:10:04
    Od: "Michal Andruszkiewicz" <m...@p...pl>

    "hosi" <h...@w...pl> wrote in message news:3c54775c@news.vogel.pl...

    > chodzilo o EC z Postbanku

    e, szkoda ;-)

  • 9. Data: 2002-01-28 17:42:21
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "hosi"
> [...]
    >
    > Fajnie to wygladalo: gostek wpisuje dowolnie wymyslony przez
    > redaktora PIN, wciska Enter i 500 EUR ladnie wychodzi z bankomatu :-DD

    dokladnie to samo pokazywali kiedys (z 6-7 lat temu) w niemieckiej TV
    w stosunku do kart bankomatowych CITI - juz Wam kiedys o tym pisalem!
    Ta dziura trwala wtedy pare tygodni
    chyba zaczne sprawdzac swoje karty co jakis czas ;-)))
    *** blad ***