  • 11. Data: 2002-01-27 20:17:06
    Temat: Re: Sez@mowcy - jak tam wasze prowizje?
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 27 Jan 2002 21:06:01 +0100, "radar" <m...@p...com> wrote:

    >Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisal w wiadomosci
    >
    >Mi naliczyli 21zeta za srebrny + debet 10kzl. Jak zwykle zmiany bez
    >informacji. Wrrrrrr.

    HA! Zatem wychodzi na blad w systemie. Powinni ci naliczyc: 11 + 7,5.
    Wychodzi na to ze jak ktos ma debet <= 2500 to prawidlowo nie
    naliczaja prowizji, a jak ktos ma >2500 to nie uwzgledniaja tego, ze
    prowizja powinna byc liczona od kwoty powyzej 2500!
    Zglosilem to dzis bankofonowi, zobaczymy czy cos zrobia.
    A moze bepehowsko-pebekowscy czytacze pbb zadzialaja? :-)

    PGR

  • 12. Data: 2002-01-27 20:22:37
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 27 Jan 2002 20:17:06 GMT, g...@i...com (Piotr Gralak) wrote:

> [...]
    >Zglosilem to dzis bankofonowi, zobaczymy czy cos zrobia.
    >A moze bepehowsko-pebekowscy czytacze pbb zadzialaja? :-)

    OLSNILO MNIE! To moze byc... nowa interpretacja :-)

    W TOIP stoi:

    posiadanie limitu salda debetowego w rachunku
    oszczednosciowo-rozliczeniowym typu Srebrny Sezam:
    0,1% min. 3 zl - od kwoty powyzej 2500 zl przyznanego limitu
    miesiecznie.

    no i taki zapis mozna interpretowac dwojako. do grudnia interpretowano
    go tak, ze przy naliczeniu oplaty kwota debetu byla pomniejszana o
    2500 zl, byc moze od stycznia interpretuje sie tak, ze 0,1% min. 3 zl
    JEST NALICZANE od kwoty debetu powyzej 2500 zl :-)))

    Ale telefonokonsultant przyznal mi dzis, ze powinno sie pomniejszac.
    Ech...

    PGR

  • 13. Data: 2002-01-27 21:18:17
    Od: "Grzegorz Szymczak" <g...@p...com.pl>

    Czy zmiana prowizji nie powinna obowiazywac od 1 lutego (PBK)? Nowe warunki
    otrzymalem w polowie stycznia i do konca stycznia moge umowe wypowiedziec (i
    tak zrobie).

  • 14. Data: 2002-01-27 21:31:27
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sun, 27 Jan 2002 22:18:17 +0100, "Grzegorz Szymczak"
    <g...@p...com.pl> wrote:

    >Czy zmiana prowizji nie powinna obowiazywac od 1 lutego (PBK)? Nowe warunki
    >otrzymalem w polowie stycznia i do konca stycznia moge umowe wypowiedziec (i
    >tak zrobie).

    Ja tam nie wiem, ja stary bepehowiec jestem :-)

    PGR

  • 15. Data: 2002-01-28 09:15:40
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > Bo przy moim 5-kilowym debecie powinna oplata wyniesc 14 zl a wynosi
    > 16.

    U mnie sytuacja identyczna. Trzeba reklamować.

    Jacek

  • 16. Data: 2002-01-28 09:26:43
    Od: "radar" <m...@p...com>

    > U mnie sytuacja identyczna. Trzeba reklamować.

    Jedyne dobre, to po uprzejmym mailu, że nie mogłem pobrać z ich bankomatu
    [przez policję] zwrócili mi prowizję 5zł za pobranie w obcym bankomacie ;-)

    --
    radar
    GG2468209

  • 17. Data: 2002-01-28 13:30:51
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > U mnie sytuacja identyczna. Trzeba reklamować.
    Wg informacji uzyskanej z wiarygodnego źródła zostanie to skorygowane w
    najbliższym czasie, tj dzisiaj lub jutro!

  • 18. Data: 2002-01-28 13:41:36
    Od: "radar" <m...@p...com>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wg informacji uzyskanej z wiarygodnego źródła zostanie to skorygowane w
    > najbliższym czasie, tj dzisiaj lub jutro!

    Właśnie dostałem oficjalną odpowiedź:

    Szanowny Panie
    Uprzejmie informuję że w związku z błędnym naliczeniem miesięcznej opłaty
    za limit w saldzie debetowym w przypadku kont Srebrny Sezam przez system, w
    dniu dzisiejszym zostanie dokonana automatyczna korekta tej opłaty.
    Przepraszamy.

    Z poważaniem :
    Monika Wadowska

    --
    radar
    GG2468209

  • 19. Data: 2002-01-28 14:13:15
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    <g...@p...com.pl> wrote:

    >Czy zmiana prowizji nie powinna obowiazywac od 1 lutego (PBK)? Nowe warunki
    >otrzymalem w polowie stycznia i do konca stycznia moge umowe wypowiedziec (i
    >tak zrobie).

    Ja też dostałem w połowie stycznia zawiadomienie że od pierwszego
    stycznia zmienia się prowizję i regulamin. Dla ułatwienia dodam że już
    w grudniu policzono mi po nowemu.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
> [...]
    >za limit w saldzie debetowym w przypadku kont Srebrny Sezam przez system, w
    >dniu dzisiejszym zostanie dokonana automatyczna korekta tej opłaty.

    No i skorygowali.
    No to co, chyba EOT?
    :-)

    PGR