  • Data: 2009-01-04 11:44:51
    Temat: Re: Sensowno?ć inwestycji w fundusze
    Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 3 Jan 2009 20:51:47 +0100, "skippy" <s...@t...mercury> wrote:

    >Ale jak to wiesz, to walisz pełnym lewarem i jedziesz x 10.
    >Nie o tym mówilismy, żebym był dobrze zrozumiany.

    Skippy, mogę zapytać coś jeszcze?

    Nie bardzo rozumiem jak się składa zlecenia z lewarem, bez i jak się
    określa wysokość lewara.

    Przeglądam strony bossa i nie mogę się doszukać. Pewnie to tam jest,
    tylko ja nie widzę.

    Mógłbyś wskazać/podpowiedzieć?

    Z tego co widzę, to po prostu składając zlecenie podajesz rodzaj
    (kupno/sprzedaż), cenę, ew. warunki (PKC, PCR, itd) no i trzeba mieć
    odpowiednią ilość kasy na depozyt.

    Jak rozumiem, wysokość depozytu będzie również zależeć od lewara?
    Czy odwrotnie, ile wpłacisz na depo determinuje z jakim lewarem
    kupujesz?

    Nie łapię tego.

    --
    z/svc