  • Data: 2009-01-04 12:33:08
    Temat: Re: Sensowność inwestycji w fundusze
    Od: k...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    O ile wiem, to Investors TFI (FIZ) inwestuje na wielu rynkach całego
    świata, zarówno w akcje, obligacje oraz instrumenty pochodne na
    indeksy, akcje, obligacje, waluty, towary, energię, a nie tylko w
    akcje na GPW, czy też zawężając akcje wchodzące w skład WIG20.
    Więc to bezsens porównywać jego wyniki do indeksu WIG20 i do funduszy,
    które inwestują tylko na GPW, skoro Investors TFI inwestuje również na
    wielu innych rynkach. Nie można porównywac jabłek do marchewek!

    Porównaj ich wyniki do benchmarku złożonego z instrumentów w jakie
    mogą inwestować, to się okaże, że nie są wcale takie rewelacyjne (a
    wręcz bardzo kiepskie!), skoro np. surowce potężnie rosły do połowy
    roku, a później równie wyraziście spadały i nietrudno było załapać się
    na grę z trendem.

    K.