  • Data: 2016-06-03 16:32:18
    Temat: Re: Sądy ogłosiły upadłość SKOK "Jowisz" i "Kujawiak"
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" napisał w wiadomości grup

    >A jak się mają SKOKi w Polsce do instytucji podobnych do SKOKów w
    >innych krajach?

    Sa podobne instutucje tam znane.

    >Czy gdzie indziej, tak jak w Polsce, też są to głownie gigantyczne,
    >zalegalizowane pralnie pieniędzy dla partii rządzącej (w dodatku
    >perpetuum mobile, bo straty pokrywa państwo)?

    Ichnie skoki to nie wiem, ale o problemach amerykanskich funduszy
    emerytalnych to czytam czesto.

    I oni maja problem ze skladka "na ZUS"
    http://www.rp.pl/artykul/712959-Amerykanska-poczta-n
    ie-ma-pieniedzy-na-fundusz-emerytalny.html

    A zauwaz, ze PIS przez 8 lat nie byl juz partia rzadzaca.

    J.