    Subject: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <5841383e$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <58415b93$0$15192$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <1...@4...net>
    <6...@g...com>
    <s...@p...org>
    <5843fb00$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    From: z <...@...pl>
    Date: Sun, 4 Dec 2016 17:11:59 +0100

    > A tu wygodnie wykazujesz się niewiedzą i ignorancją.
    > Bo te parametry masz spisane i możesz sobie sprawdzić, czy wszystko
    > jest jak chcesz.

    Mogę sprawdzić ale to nie jest mój obowiązek.

    Obowiązkiem sprzedawcy jest sprzedać to co chciał klient

    Bank pod nazwą kredytu hipotecznego sprzedał bardzo rryzykowny
    instrument spekulacyjny.

    Że drobne druczki i trzeba było doczytać pójść do prawnika albo skończyć
    fakultet?

    G... prawda

    Prawo bankowe jest jasno napisane. Bankowi nie wolno było czegoś takiego
    sprzedawać.

    Przestańcie już stosować przepisy ogólne bo tego nie dotyczą

    Bank złamał prawo. A jak ktoś łamie prawo to musi ponosić tego konsekwencje.

    > O, a a tu znowu się wykazujesz wiedzą. W dziwnym momencie.

    Normalne ludzkie zachowanie. Jak utknął nocą w polu to się zainteresował
    co się popsuło.
    Ty tak nie robisz?
    Kupujesz następny samochód/bierzesz następny kredyt i nie interesuje Cię
    pustoszenie konta? :-)

    > A tu znowu rżniesz idiotę co "nie wiedział co kupował".

    Miliony ludzi codziennie kupują towary lub płacą za usługi na temat
    których nie mają większego pojęcia niż to jest im potrzebne.

    Chcesz te miliony nazywać idiotami a sprzedawca w banku jest normalny?