  • Data: 2016-12-04 17:28:09
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-04 o 13:54, Kamil Jońca pisze:
    > A kto mowi o sprawdzaniu przyszłości? Bo ja nie.
    > Ale normalnie, jak coś jest 2 razy tańsze to człowiek się zastanawia:
    > "czy nie tandeta", "czy nie kradzione" itp. (A później kupuje i zgrywa
    > niewiniątko :) )

    W poważnym banku chronionym przez państwo, nadzorowanym przez jego
    instytucje, opłacane z naszych podatkó od wykształconego konsultanta ;-)
    klient miałby się spodziewać "trefnego towaru?
    To nie był jakiś provident czy inne pożyczki w 5 minut bez BIKu.

    Po takiej nauczce (i jeszcze wielu innych bankowych przekrętach) teraz
    każdy klient zacytuję: "na telefon od banku mówi NIE i łapie się za portfel"
    To jest normalna sytuacja? To klienci do tego doprowadzili?