  • Data: 2016-12-04 19:01:05
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Ale sąd i owszem, może:
    > http://samcik.blox.pl/2015/11/Znany-frankowicz-znow-
    przegrywa-w-sadzie-
    > Czy-jest.html I to by było na tyle dyskusji o biednych
    > nierozumiejących świata frankowiczach.

    Rozumiem, ze dla Ciebie Wojtku przegrana w sadzie i uczciwośc to jedno i to
    samo.
    Przykre to, wobec faktu, ze sam stałes się obiektem takiego bankowego
    oszusta ktory próbował ci wmawiac jak to bedzie z frankami i tylko twoje
    wyczucie, zapewne wyzsza inteligencja od przecietnej oraz znajomosc
    sztuczek sprzedawców pozwoliła się nie dac nabrac.

    To troche tak, jakby pobitemu w zaułku wmawiac, ze przeciez mogł isc na
    kurs samoobrony.
    Pewnie ze mogł, pewnie, ze to byłoby madre a on osioł zaufał ze od
    bronienia obywateli jest policja.

    Reasumujac - mam nadzieje, ze kiedys dozyjemy czasów w ktorych sprzedawca
    bedzie rzeczywiście odpowiadał za swoje słowa (nie tylko dosłownie), ze
    wszelkiej masci sprzedawców garnków, poscieli, leczenia pradami czy panów z
    telekomunikacji sprzedajacych usługi innych firm niz TP pogonimy w trzy
    dupy.

    Wiesz, ja tez sie raczej nie daje nabierac, ale np. moja biedna stara
    babcia oddała paru takim oszustom kilka swoich emerytur ktore i tak były
    głodowe. Nigdy takich oszustów nie bede nazywał dobrymi, "odrobine
    nieetycznymi" sprzedawcami.
    Gówno to gówno!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."