  • Data: 2016-12-04 18:55:53
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 4 grudnia 2016 14:49:03 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:

    > Jak się klient chce dopytać to mu powiedzą.

    Sprzedawcy powiedzą?
    Zwykły operator cnc czy inny profesor nie ma szans.
    Parenaście postów wyżej podałem dwa przykłady pożyczek- tu( grupa o finansach)niby
    ludzie bardziej świadomi a Wojtek np nie wiedział jak w bankach prowizje liczą. Podał
    jak on by chciał ale tak nie jest.

    > Ale musi się chcieć dopytac, tudzież wiedzieć o co pytać.
    > I znowu wracamy do tego, że jednak warto sprawdzać różne źródła.

    Pewnie że warto. Co "inne zrodła" o wibor mowią?
    O rolowaniu długu w tych żrodlach jest? Bo ta bomba lada chwila wybuchnie.

    Dorośli ludzie opowiadają za swoje decyzje.
    Ale jak ktoś pisze że banki ostrzegały, informowały o ryzyku przy kredytach chf to z
    tym się nie zgodzę.

    > PS. Dziwne wydawało mi się, że miałem Cię w KF, muszę sprawdzić

    A sprawdzaj. Szczerze mówiąc ani mnie to grzeje ani ziębi.

    > PPS. A co do uświadamiania: rządowi też ślepo wierzysz? Przecież to taka
    > szanowana i poważna instytucja.

    A notariuszowi np?
    Ja tam widzę rożnice pomiędzy bankiem a Mietkiem co lombard ma. Ale ja truskawki
    cukrem.

    Nie sprowadzajmy dyskusji na poziom pręgierza bo Ghost i społka tu zlecą zaraz.