  • Data: 2016-12-04 19:01:05
    Temat: Re: Sąd unieważnia kredyt frankowicza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Aha, w 2005-2008 jakiś światły rząd/urząd twierdził, że to było
    > nieuczciwe? Czyli jak kurs spadnie do 3 zł, to wszyscy nagle się staną
    > uczciwi? Czy dopiero jak spadnie do 2 zł?

    W sumie wtedy wrocilibysmy do momentu w ktorym bank obiecywał, ze ryzyka
    nie ma.

    > Aha. Założenie że ktoś nie jest debilem i wie co robi, to dzisiaj
    > jest nieuczciwość?

    Jak sie go w jego niewiedzy utrzymuje, widzac ja a nawet sie ta niewiedze
    pogłebia?
    Oczywiście. Nazywa sie to kłamstwem.

    > Demagogia. A rząd weźmie od Ciebie, z podatków, już się nie bój.

    A tego akurat jestem pewien.
    Tak samo jak bierze na górników, rolników, siebie.
    A mimo to nie przeszkadza mi nazywac uczciwosci uczciwością a gówna gównem
    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO