  • 1. Data: 2005-10-28 13:38:18
    Temat: SMSSPAM Inteligo (wysłane przez 4web)
    Od: "sinc@interia" <s...@s...interia.pl>

    Witam
    Niedawno na mój nr komórkowy wdarł sie sms
    o tresci:
    ================
    <blabla bla>
    uznanie kwoty 150 zł
    stan konta ....
    nr konta
    <itd>
    Nadawca Inteligo
    ===================
    Oczywiscie konta w Inteligo nigdy nie miałem
    telefon z obecnym numerem mam od 3 lat
    i napewno tego numeru nikt wczesniej nie posiadał bo to nowa seria
    numeracyjna była ;)

    Tak sie złozyło ze smsa odebrała zona i stwierdziła ze mam
    "lewe konto" i ukrywam przed nia dochody itd.
    Totalna obraza ciche dni nie uprasowane koszule i rózne takie.
    Dzwonie więc do Inteligo
    i informuje ich o problemie
    na co dostaje odpowiedz ze Inteligo za nic nie odpowiada
    bo kazdy klient moze sobie w ich systemie
    zdefiniować co mu slina na język przyniesie
    a oni niczego nie weryfikują.
    Z powodu niefrasobliwosci banku poniosłem okreslone straty
    Zaproponowałem wiec ze puszcze wszystko w niepamięć
    jezeli dostane "na piśmie"
    potwierdzenie ze konta w tym banku nie posiadam oraz
    przeprosiny za przysłany mi smspam.
    Oczywiscie odmówili.
    Powinienem darować czy jakoś dochodzic swoich racji?
    pozdrawiam

    SinC
    http://www.golpeador.pl
    Gitara i golpeador to gitara flamenco

  • 2. Data: 2005-10-28 13:51:26
    Temat: Re: SMSSPAM Inteligo (wysłane przez 4web)
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 10/28/2005 3:38 PM, sinc@interia wrote:

> [...]
    > na co dostaje odpowiedz ze Inteligo za nic nie odpowiada
    > bo kazdy klient moze sobie w ich systemie
    > zdefiniować co mu slina na język przyniesie
    (...)

    Mołbyś przejść się do banku i przypalić głupa, że dostałeś kasę od
    kogoś, którą chcesz zwrócić - bo to pomyłka - chciałbyś wiedzieć komu -
    o , bo tu taki sms, proszę pani....
    Dalej można improwizować.

    Załóż konto, wpisz do powiadomień telefon kogoś z banku (albo kogoś
    nerwowego) - najlepiej prezesa - i bądź aktywnym klientem :-)
    Na rozmowy do banku chodź z magnetofonem (alalogowym).

    Pzdr: Witek

  • 3. Data: 2005-10-28 13:52:07
    Od: Catbert <c...@w...pl>

> [...]

    Załóż konto, wpisz do powiadomień telefon kogoś z banku (albo kogoś
    nerwowego) - najlepiej prezesa - i bądź aktywnym klientem :-)
    Na rozmowy do banku chodź z magnetofonem (analogowym).

    Pzdr: Witek

  • 4. Data: 2005-10-28 15:47:28
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    sinc@interia napisał(a):

    > Powinienem darować czy jakoś dochodzic swoich racji?

    Zadzwoń jeszcze raz i zapytaj sie, czy na pewno musisz zawiadomić GINB o
    ujawnieniu tajemnicy bankowej.

    M.

  • 5. Data: 2005-10-28 16:13:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Zadzwoń jeszcze raz i zapytaj sie, czy na pewno musisz zawiadomić GINB o
    > ujawnieniu tajemnicy bankowej.

    A to wina banku, że klient podał nie swój numer komórkowy i zamówił
    serwis SMS?

  • 6. Data: 2005-10-28 16:25:05
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > A to wina banku, że klient podał nie swój numer komórkowy i zamówił
    > serwis SMS?

    Tak, wina banku. Powinien sprawdzić, czy podany numer jest poprawny,
    wysyłając np. kod aktywacyjny, którego wpisanie uruchomiłoby usługę.

    --
    Filip.

  • 7. Data: 2005-10-28 16:31:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Filip Ozimek napisał(a):

    > Tak, wina banku. Powinien sprawdzić, czy podany numer jest poprawny,
    > wysyłając np. kod aktywacyjny, którego wpisanie uruchomiłoby usługę.

    I rozumiem, że analogicznie powinien postąpić z adresem
    korespondencyjnym (do zwykłej poczty) podanym przez klienta?

  • 8. Data: 2005-10-28 18:09:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > A to wina banku, że klient podał nie swój numer komórkowy i zamówił
    > serwis SMS?

    Nie. Ale _MUSI_ być procedura w przypadku sytuacji opisanej powyżej.

    M.