  • 31. Data: 2003-02-06 16:21:15
    Temat: Re: SKANDAL, bank utrudnia wypłatę własnych pieniędzy!
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    berdycz wrote:
    [...]

    > To spróbuj w swoim banku przelać sąsiadowi 100 tys. zł i złóż doniesienie do
    prokuratury:-(
    Hmm. moze ja czegoś nie rozumiem ale przelewałem 150 tys gdy kupowałem
    mieszkanie i nie było najmniejszych problemów.
    Możesz rozwinąć? IMHO chodzi o niedoinformowanie pań w banku
    spółdzielczym i nic więcej. Moi rodzice mieli podobne przejścia.

    KJ

  • 32. Data: 2003-02-06 16:21:16
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Można dowolnie ! Należy jednak znać i przestrzegać zasad.
    > obracałeś kiedyś jednorazowo kwotą powyżej granicznej ??
    > Kiedyś 10 tys. zł, potem 20 tys. zł, teraz 10 tys. euro ???
    > Masz z milion w jakimś banku?:-)

    W listopadzie tuż przed podatkiem belkowym ludziska nie
    takie kwoty przerzucali i jakoś nic nie słyszałem aby jakiś bank
    śmiał odmówić wypłaty lub dawać kilkumiesięczny termin.

    Pix

  • 33. Data: 2003-02-06 16:23:42
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W listopadzie tuż przed podatkiem belkowym ludziska nie
    > takie kwoty przerzucali i jakoś nic nie słyszałem aby jakiś bank
    > śmiał odmówić wypłaty lub dawać kilkumiesięczny termin.

    Ale przerzucali na WŁASNE nazwisko !!!!!

  • 34. Data: 2003-02-06 16:23:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    > Obawiam się, że nie masz racji. Tak jest w każdym banku

    ja tylko nieśmialo chciałem dodać że takimi radami bank się podkłada
    bo bank ma raportować do GIIF _nie_tylko_ przelwy >10K eur ale także
    *mniejsze* co do ktrórych istnieje podejrzenie, są powiązane a w sumie
    dają >10K EUR

  • 35. Data: 2003-02-06 16:24:28
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Hmm. moze ja czegoś nie rozumiem ale przelewałem 150 tys gdy kupowałem
    > mieszkanie i nie było najmniejszych problemów.

    Na własne nazwisko?
    Czy na kogoś o innym nazwisku, innym adresie w innym banku?

  • 36. Data: 2003-02-06 16:26:21
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > bo bank ma raportować do GIIF _nie_tylko_ przelwy >10K eur ale także
    > *mniejsze* co do ktrórych istnieje podejrzenie, są powiązane a w sumie

    Ale tutaj problem nie wyniknął z tego, że bank ma gdzieś tam
    raportować, tylko że bezczelnie odmawia wykonania dyspozycji.

    Jednak najlepsza jest zasada: duże pieniądze - duży bank :-)

    Pix

  • 37. Data: 2003-02-06 16:29:52
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

> [...]
    > bo bank ma raportować do GIIF _nie_tylko_ przelwy >10K eur ale także
    > *mniejsze* co do ktrórych istnieje podejrzenie, są powiązane a w sumie

    Ale ja domyślam się, że "panienka z okienka" nie miała podejrzeń, że to "pranie", czy
    łapówka.
    Może delikwent był konsekwentny , a nie "uparty jak osioł" nie chcąc wpisać
    odpowiedniego tytułu przelewu. ?
    "Poszła na rękę", a tu "lud" jeszcze ma pretensje ? :-))

  • 38. Data: 2003-02-06 16:30:53
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > No przecież od siebie tego mieszkania nie kupowałem. :->

    Aaaaaa, nie doczytałem. Ale zapewne wpisałeś wprost, że to za: "zakup mieszkania"

  • 39. Data: 2003-02-06 16:32:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

  • 40. Data: 2003-02-06 16:33:30
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Jednak najlepsza jest zasada: duże pieniądze - duży bank :-)

    A co za "duża" kwota 100 czy 200 tys. zł nawet dla BS ?????

    RywinGate ociera się o 70mln! To jest problem "transferowy"!!!