  • 1. Data: 2013-03-02 17:38:55
    Temat: SK Bank
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Jak najprościej założyć konto w SK Banku?
    Oddziały ma wyłącznie w okolicach Warszawy. Podzielcie się doświadczeniami.
    Maja na dziś ciekawe stawki na depo, no i gwarancję BFG.
    Tyle, ze aby założyć lokatę należy mieć konto osobiste, np. Plan
    Internetowy. Czy da się to zrobić "bez wychodzenia z domu"?

  • 2. Data: 2013-03-02 18:15:48
    Temat: Re: SK Bank
    Od: jj <p...@w...pl>

    są placówki w katowicach i w innych miejscach http://www.skbank.pl/placowki.html

  • 3. Data: 2013-03-02 19:59:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik darkblue n...@n...pl ...

> [...]
    > BFG. Tyle, ze aby założyć lokatę należy mieć konto osobiste, np. Plan
    > Internetowy. Czy da się to zrobić "bez wychodzenia z domu"?

    A to tak wolno, ze oferuje sie lokate do której trzeba mieć konto?

  • 4. Data: 2013-03-02 21:49:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...

    Użytkownik darkblue n...@n...pl ...

> [...]
    > Internetowy. Czy da się to zrobić "bez wychodzenia z domu"?

    A to tak wolno, ze oferuje sie lokate do której trzeba mieć konto?

    Akurat to jest tylko jedna lokata przez ich system bankowosci internetowej,
    3-m na staly proc. Reszte lokat z pewnoscia zalozysz w placowce bez konta.
    Lokaty24, to lokaty dla wszystkich przez net, ale niestety na zmienny
    procent.
    A w innych bankach to nie oferuja k. oszcz razem z Ror, czy innych rzeczy w
    pakiecie? To chyba standard w bankach komercyjnych.

  • 5. Data: 2013-03-02 22:22:08
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > A w innych bankach to nie oferuja k. oszcz razem z Ror, czy innych rzeczy
    > w pakiecie? To chyba standard w bankach komercyjnych.

    dalej nie wiem jak założyć lokatę w SK banku bez wychodzenia z domu.
    dodam, że nie ma szans, aby podejść do placówki - za daleko.

  • 6. Data: 2013-03-02 22:39:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "darkblue" napisał w wiadomości grup

> [...]

    dalej nie wiem jak założyć lokatę w SK banku bez wychodzenia z domu.
    dodam, że nie ma szans, aby podejść do placówki - za daleko.
    Lokaty24 przez zlozenie wniosku na stronie banku, reszta znana z innych
    bankow komercyjnych- wyslanie na wskazany rachunek w okresie do 5 dni.
    Tak jak pisze, te lokaty sa na zmienny procent, szczegoly na stronie.
    Jedynej lokaty w ofercie tego banku na staly %-3-m nie zalozysz bez konta z
    bankowoscia internetowa.