  • Data: 2016-05-11 10:42:39
    Temat: Re: Rzepliński prosi o wsparcie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console ...

    > Prawnicy polscy wyjasniają, że:
    >
    > - zgodnie z prawem 'plus' znaczy tyle samo co 'minus';
    > - badania medyczne (spirometria, testy z alergenani,
    > refraktometria oka, rezonans magnetyczny kręgosłupa,
    > rentgen) nie są istotne;
    > - niewygodne dowody (świadczące na korzyść strony)
    > można pomijać;
    > - biegły sądowy nie musi odpowiadać na rzeczowe
    > pytania dotyczące jego opinii;
    > - leki nie są lekami;
    > - można oddalać wnioski nieistniejące i nawet
    > można uzasadniać takie oddalenia;
    > - 'wypukliny krążków międzykręgowych kręgosłupa'
> [...]

    To ze Ty sie z sadami nie dogadujesz to juz wiemy.
    Takich osób jest pewnie duzo wiecej.
    Ale, jak rozumiem, doszedłes do wniosku, ze o sprawy prawnicze najlepiej
    pytac rzezników?

    Zebys mnie dobrze zrozumiał - mam o sedziach zdanie dosc negatywne, przede
    wszystkim ze wzgledu na fatalna, moim zdaniem, prace sadów i lenistwo
    samych sedziów (lub mówiac delikatniej - nieprzepracowywanie sie). O
    zasadzie chronienia swoich nawet nie wspominajac - to sa rzeczy do poprawy.

    Ale zeby kazdego sedziego uznac za niekompetentnego osła, bo sie Tobie ich
    orzeczenia nie podobały bo były nie po Twojej mysli...

    > Czyli prawdomówni?

    Kazdy jest prawdomówny na swój sposób - wystarczy opanowac sztuke
    relatywizowania...