  • Data: 2016-05-12 20:00:25
    Temat: Re: Rzepliński prosi o wsparcie?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Oto meritum:
    >
    > pominięcie przez sąd dowodów -- refraktometrii, rezonansu
    > magnetycznego, rentgena, spirometrii, testów z alergenami, zalecenia
    > lekarzy specjalistów...
    >
    > A teraz komentarz: cóż począć, gdy działalność sądu jest aż tak
    > skandaliczna!

    W kazdej instancji? Kazdy sedzia? To albo jakas zorganizowana akcja albo
    jednak z Toba jest cos nie tak...
    Co na to Twój prawnik?

    > Mówienie o milionach zagazowanych żydów to nie słowotok.
    > Po prostu ta zbrodnia ma taki zasięg.
    > Ograniczenie się do setek tysięcy czy dziesiątek tysięcy -- jest
    > kłamstwem.

    Ze co? Skad ci sie nagle ta zbrodnia wzieła z tym watku?
    Oczywiscie pomijajac Twój słowotok, ktory powoduje, ze w kazdym watku,
    zamiast trzymac sie tematu, odpływasz w 5 stron...

    > [ale fajnie, że mam dyskutanta; obecnie każdy może sprawdzić, czy
    > naprawdę sąd podciera dupę :) dowodami (wynikami oficjalnie uznawanych
    > badań medycznych) ale za jakiś czas (gdy mnie nie będzie wśród
    > żyjących a akta sprawy spotka los dokumentacji leczenia mego wzroku)
    > być może pozostaną jedynie te dyskusje...]

    > Najwyraźniej moja matka zalicza się do tych pozostałych 10%.
    > Nie zdziwię się, jeśli okaże się, że 99% Polaków można zaliczyć do
    > tych 10%. ;)

    Nie, Budzi po prostu nie wierzy, ze rzeczywiscie maksymalnie zchorowany
    człowiek taki jak ty nie znajduje zrozumienia u zadnego sedziego.
    Albo to jakas zorganizowana akcja albo cos nie tak z Twoja argumentacja.

    [ciach, zazdroszczac ilosci wolnego czasu...]